Director/a de vivendes per gent gran -20 hores

ABD

Respondre el formulari

Fins el 23/05/2025


SALARI: 1.037€ bruts mensuals aproximats x 14 pagues.

ABD necessita incorporar un/a Director/a per a un edifici d’Habitatges assistits per a persones grans situades a Barcelona (Ciutat Vella).

Aquests habitatges amb serveis són promocions de pisos de lloguer de l’Institut Municipal de l’Habitatge i Rehabilitació (IMHAB), amb l’objectiu d’oferir a les persones grans de la ciutat de Barcelona un habitatge adaptat, segur, confortable i integrat a la comunitat que els procuri el suport que necessiten. Disposen de serveis de consergeria, teleassistència, teràpies auxiliars de geriatria, suport a la neteja i suport personal. Estan dirigides a persones de 65 anys o més, que no tenen un habitatge en propietat i que realitzen les activitats del dia a dia per elles mateixes.

Les tasques a realitzar estan relacionades amb la direcció tècnica de l’equipament, el comandament i la supervisió tècnica de la resta del personal adscrit al servei:

– Establir el primer contacte amb l’usuari/ària, la família o la persona de referència per identificar les expectatives i ajustar-les a la realitat del recurs, i arribar a terme les actuacions definides en el procés d’acollida
– Elaborar un expedient personal de cada usuari/ària on es detallaran les dades socials i sanitàries bàsiques, un pla individual d’atenció pactat amb cada usuari/ària així com les
accions i la documentació que es considerin oportunes per fer el seguiment del seu compliment.
– Planificar i supervisar les actuacions dutes a terme pels altres professionals de lequipament.
– Informar, orientar i assessorar la gent gran respecte als recursos socials i generals de lequipament.
– Realitzar el procediment per la instal·lació del servei de teleassistència municipal.
– Coordinar i derivar altres serveis de la comunitat (serveis socials, serveis de salut, etc)
– Atendre les demandes dels usuaris i usuàries i els seus familiars, en l’horari establert a l’equipament i sempre que sigui necessari per la urgència de la situació.
– Coordinar l’acompanyament dels/de les usuaris/àries a consultes externes oa l’hospital i fer-ne el seguiment.
– Intervenir en situació de crisi (dol, conflictes veïnals), en coordinació amb la resta de lequip.
– Conduir i dinamitzar les reunions de veïns i comissions de dinamització.
– Coordinar i desenvolupar els projectes de voluntariat i ajut mutu.
– Assistir a les reunions convocades des de lIMSS i/o IMHAB.
– Representar l’Equipament a les reunions de l’Ajuntament de BCN o en altres espais de coordinació amb altres entitats, sota l’aprovació de l’IMSS.
– Vetllar pel compliment del contracte, del reglament de règim intern i les obligacions de les persones usuàries, inclòs el pagament del lloguer.
– Vetllar per la bona convivència entre els usuaris i usuàries i pel respecte a la intimitat i la resta de drets fonamentals de les persones.
– Programar la planificació setmanal dactivitats de dinamització i vetllar pel seu compliment i adaptació a les preferències i propostes de les persones usuàries.

Oferim contracte indefinit en jornada parcial, de 20h setmanals, en el següent horari:

  • – Dilluns, dimecres, dijous i divendres de 9:30 a 13:30 h.
  • – Dimarts de 13:30 a 17:30 h.

Requisits:

  • Diplomatura universitària de grau mitjà, preferentment a l’àmbit de les ciències socials i de la salut.
  • Experiència d’1 any en la gestió i atenció de serveis per a gent gran.
  • Experiència en el model de treball comunitari.
Ves al contingut