Direcció SAIER 15h setmanals
Respondre el formulari
Fins el 23/10/2024
SALARI: 883€ bruts mensuals aproximats x 14 pagues.
ABD gestiona el SAIER (servei adreçat a persones Immigrants, Emigrants i Refugiades), el Servei d’interpretació i traducció i el Servei de comunicació i queixes.
L’actual vacant és per cobrir la reducció de jornada de la Direcció d’aquests serveis amb funcions de Direcció Tècnica, de supervisió i seguiment de les Coordinacions dels diferents serveis, de gestió de la qualitat i millora dels processos d’atenció, i d’interrelació amb els responsables públics del servei.
Funcions:
1) QUALITAT DE SERVEI:
- Elaborar l’informe de seguiment mensual dels nivells de servei (quantitatiu) i els informes justificatius per la facturació dels serveis.
- Col·laborar en la supervisió dels objectius quantitatius del servei i en l’assoliment dels nivells de serveis òptims.
- Col·laborar en el disseny i realització de les avaluacions de la qualitat del servei (auditories, enquestes, etc)
- Proposar mesures de millora o correctives conjuntament amb l’equip de coordinació i direcció.
2) PLA ANUAL DE FORMACIÓ del servei:
- Planificar i fer el seguiment de les formacions.
- Planificació i seguiment de les supervisions.
- Gestionar la documentació necessària amb ABD.
3) PERSONAL DE L’EQUIP:
- Supervisar i gestionar els permisos amb el departament de RRHH.
- Dur el control i arxiu de la documentació.
S’ofereix contracte d’interinitat de 15,5 hores setmanals per cobrir la reducció de jornada per cura de menors.
Horari: de dilluns a divendres, en horari de matins (entre les 9 i 15h), a convenir amb el servei.
Requisits:
- Titulació universitària de Grau o llicenciatura o diplomatura.
- Experiència prèvia de 2 anys en treballs i gestió de projectes similars.
- Perfecte coneixement del català i del castellà a nivell oral i escrit.
- Capacitat en organització i comandament d’equips.
- Capacitat i agilitat en la resolució d’incidències.
- Capacitat de detecció d’àrees de millora.
- Coneixements sobre el tractament de dades de caràcter personal.
- Coneixement de la ciutat de Barcelona, l’entorn municipal i administracions publiques.
- Coneixement en matèria d’estrangeria i fenòmens migratoris
- Coneixements informàtics d’entorn usuari i habilitats per al seu ús habitual.