Direcció operativa/gerència a EntreHomes

Associació Entre Homes

Respondre el formulari

Fins el 01/09/2025


SALARI: 15.000€ bruts anuals x 20h/setmana.

Qui som?

EntreHomes és un projecte d’acompanyament terapèutic i pedagògic especialitzat en el gènere i les masculinitats. Duem a terme psicoteràpia, formació i activitats d’intervenció social. Promovem processos de transformació personal i col·lectiva que propiciïn maneres de ser homes més conscients, plurals i íntegres.

Ens mou el desig de construir una societat més humana, equitativa i saludable en les relacions de gènere. Una societat en la qual homes, dones i altres identitats no binàries puguin elaborar processos interns en espais segurs per a revisar i reparar les seves relacions amb si mateixos i amb els i les altres. Creiem que actualment és un imperatiu que els homes prenguem una actitud proactiva en la part que ens correspon cap a unes masculinitats més amoroses, compromeses i responsables.

EntreHomes és una associació sense ànim de lucre. Formen part del projecte 4 treballadors i treballadores, un equip tècnic de 7 terapeutes i talleristes i més de 15 col·laboradors. Tractem les àrees de joves, violències, paternitats, masculinitats i relacions sexuals i consentiment de manera coordinada a través de les nostres tres grans àrees d’intervenció: teràpia individual, conducció de grups terapèutics i activitats d’intervenció social.

En les activitats d’intervenció que duem a terme, la nostra metodologia és experiencial, i gira constantment entorn els eixos personal, terapèutic i grupal, promovent un clima participatiu d’intercanvi, consciència, reflexió i aprenentatge individual i col·lectiu.

https://www.entrehomes.org/ 

Oferta laboral: Direcció operativa/gerència

Propòsit del lloc de feina

Assumir la direcció operativa d’Entre Homes, liderant l’equip i les activitats per garantir una òptima gestió, el creixement qualitatiu i quantitatiu, i la innovació de serveis. Això inclou el manteniment i millora de processos organitzatius, així com la creació i implementació de nous serveis que responguin als objectius estratègics marcats per la direcció estratègica.

Funcions i responsabilitats

  • Gestió i lideratge d’activitats: Coordinar i supervisar les activitats, garantint la seva qualitat, sostenibilitat i rendibilitat.
  • Gestió de l’equip: Liderar, motivar i desenvolupar l’equip humà, garantint una assignació eficient de recursos, fomentant el creixement professional i aplicant les polítiques laborals de l’organització.
  • Planificació estratègica: implementar iniciatives innovadores, desenvolupant nous serveis o expandint-los a altres territoris, d’acord amb el pla estratègic.
  • Relacions institucionals: Establir i mantenir vincles amb usuaris, clients i entitats del sector, promovent una col·laboració fluida i efectiva.
  • Gestió de la informació: Garantir la disponibilitat i la transparència de la informació de gestió per a la direcció estratègica.
  • Control econòmic: Supervisar i assegurar el compliment del pressupost, col·laborant amb l’àrea financera per optimitzar els recursos disponibles. 
  • Qualitat i compliment normatiu: Assegurar que els processos i sistemes compleixin les normatives legals i internes, i promoure una millora contínua.
  • Transformació organitzativa: Contribuir activament en la transició cap a una estructura més eficient, àgil i humana, alineada amb els objectius institucionals.

Habilitats i competències clau

  • Visió estratègica i capacitat per gestionar equips amb eficàcia.
  • Habilitats de planificació, organització i comunicació.
  • Capacitat per establir aliances i treballar de manera col·laborativa.
  • Experiència en lideratge de projectes i processos d’innovació.
  • Coneixements en gestió econòmica i financera.
  • Actitud proactiva, flexibilitat i adaptabilitat al canvi.
  • Capacitat per delegar, estructurar i treballar amb orientació a objectius.

Requisits imprescindibles: 

  • Experiència demostrable en direcció d’equips i coordinació de projectes.
  • Català  C1 (certificat) i castellà. 

Es valorarà positivament:

  • Perspectiva feminista.
  • Coneixements en el camp de les masculinitats.
  • Experiència en l’àmbit terapèutic.
  • Altres idiomes.

Què oferim?

  • Jornada: 20 hores setmanals en horari flexible.
  • Horari a convenir.
  • Incorporació: setembre.

Candidatura:

Ves al contingut