Coordinador de Help Desk i sistemes a Càritas Diocesana de Barcelona
CARITAS DIOCESANA DE BARCELONA
Enviar CV a seleccio@caritas.barcelona
Fins el 15/05/2025
SALARI: 2.060,95€ bruts mensuals – 29.053,29€ bruts anuals. Segons taules conveni Càritas Diocesana de Barcelona (Grup B – Nivell 12)
A QUI S’ADREÇA AQUESTA CONVOCATÒRIA
- Convocatòria interna i externa .
PERFIL PROFESSIONAL
- Formació mínima requerida: Enginyeria d’Informàtica en Tecnologies de la Informació.
- Experiència prèvia en llocs similars o en altres llocs de la institució o del sector.
- Nivel avançat d’eines de Gestió de Projectes i Col·laboratives (Microsoft Project, Teams, Office 365).
- Coneixement en Software de Gestió ERP Dynamics 365 BC i Dynamics for Sales
FUNCIONS
Funcions principals:
- Realitzar el diagnòstic social i establir el pla de treball corresponent per tal de fer front a la realitat i necessitats de les persones ateses.
- Coordinar-se amb la xarxa pública de serveis socials i els diversos agents implicats en el procés d’atenció social.
- Organitzar, donar suport i acompanyar a les persones voluntàries dels diferents projectes així com dinamitzar a la comunitat cristiana amb l’objectiu d’assegurar que la intervenció social de Càritas estigui coordinada oferint un itinerari formatiu i d’inserció integrat.
- Representar a la institució i treballar en xarxa i/o a nivell comunitari de la mà d’altres entitats per tal d’assolir els objectius establerts.
ES VALORARÀ
- Nivell C de Català.
- Nivell alt en coneixement de Bases de Dades, paquet office i competències digitals.
- Experiència en l’àmbit del voluntariat.
CONDICIONS DE TREBALL OFERTES
- Jornada Completa: 35h/s distribuïdes de dilluns a divendres.
Les persones interessades han d’enviar el seu currículum a: seleccio@caritas.barcelona fins el 15 de Maig de 2025 posant com a referència Treballador Social.