Coordinador de Help Desk i sistemes a Càritas Diocesana de Barcelona

CARITAS DIOCESANA DE BARCELONA

Fins el 15/05/2025


SALARI: 2.060,95€ bruts mensuals – 29.053,29€ bruts anuals. Segons taules conveni Càritas Diocesana de Barcelona (Grup B – Nivell 12)  

A QUI S’ADREÇA AQUESTA CONVOCATÒRIA  

  • Convocatòria interna i externa .

PERFIL PROFESSIONAL 

  • Formació mínima requerida: Enginyeria d’Informàtica en Tecnologies de la Informació.
  • Experiència prèvia en llocs similars o en altres llocs de la institució o del sector. 
  • Nivel avançat d’eines de Gestió de Projectes i Col·laboratives (Microsoft Project, Teams, Office 365). 
  • Coneixement en Software de Gestió ERP Dynamics 365 BC i Dynamics for Sales  

FUNCIONS   

Funcions principals: 

  • Realitzar el diagnòstic social i establir el pla de treball corresponent per tal de fer front a la realitat i necessitats de les persones ateses. 
  • Coordinar-se amb la xarxa pública de serveis socials i els diversos agents implicats en el procés d’atenció social. 
  • Organitzar, donar suport i acompanyar a les persones voluntàries dels diferents projectes així com dinamitzar a la comunitat cristiana amb l’objectiu d’assegurar que la intervenció social de Càritas estigui coordinada oferint un itinerari formatiu i d’inserció integrat. 
  • Representar a la institució i treballar en xarxa i/o a nivell comunitari de la mà d’altres entitats per tal d’assolir els objectius establerts. 

ES VALORARÀ 

  • Nivell C de Català.
  • Nivell alt en coneixement de Bases de Dades,  paquet office i competències digitals.  
  • Experiència en l’àmbit del voluntariat. 

 CONDICIONS DE TREBALL OFERTES 

  • Jornada Completa:  35h/s distribuïdes de dilluns a divendres.

Les persones interessades han d’enviar el seu currículum a: seleccio@caritas.barcelona fins el 15 de Maig de 2025 posant com a referència Treballador Social. 

Ves al contingut