Coordinació Tècnica Pobresa Energètica

ABD

Enviar CV a lrio@abd-ong.org

Fins el 27/08/2024


SALARI: De 30.000€ a 30.500€ bruts anuals.

Des d’ABD busquem la persona que s’encarregarà de la Coordinació Tècnica i de gestió del Servei de Detecció i reducció de la pobresa energètica de l’Ajuntament de Barcelona.

Les tasques del lloc vacant són:

● Comunicació, seguiment i coordinació del desenvolupament del projecte als territoris d’intervenció a la ciutat de Barcelona i amb les entitats adjudicatàries del servei.
● Coordinació i interlocució amb l’equip referent de l’administració local.
● Identificació d’actors i recursos que sumin al desenvolupament i l’entramat del servei, tant pel que fa a la ciutat de Barcelona com a l’àmbit internacional.
● Elaboració i seguiment de l’aplicació dels procediments d’actuació així com dels circuits de treball vinculats.
● Disseny, aplicació i seguiment dels objectius del servei (detecció de desviacions i aplicació de mesures correctives).
● Seguiment del programa d’inserció sociolaboral al servei.
● Disseny de continguts formatius entorn el dret a l’energia i l’eficiència energètica.
● Impartició de formacions relacionades amb el dret a l’energia i l’eficiència energètica.
● Elaboració d’eines de seguiment i monitoratge del servei (ús d’eines tecnològiques per al tractament de dades i l’elaboració de quadres de comandament).
● Elaboració d’informes mensuals, semestrals i anuals del servei.
● Aplicació i seguiment de solucions tecnològiques associades al dret a l’energia i al servei.
● Garantir el treball en equip i la cohesió dels professionals en la consecució dels objectius del projecte.
● Identificació de proveïdors necessaris per al desenvolupament del projecte i el seguiment dels processos d’adquisició de productes i serveis.
● Atenció a mitjans de comunicació, supervisió de notes de premsa i elaboració i adaptació de documents de presentació i comunicació de projecte.

Oferim contracte estable a Jornada Completa (38h setmanals), amb horari a convenir a l’entrevista final.

Ubicació a Barcelona, ​​zona Sant Pau Dos de Maig.

Requisits:

  • Experiència en la direcció de projectes multiactors entre ells, l’administració pública.
  • Experiència a la direcció de projectes d’un mínim de 3 anys.
  • Experiència i coneixement en l’àmbit social i d’intervenció amb persones en situació de vulnerabilitat social d’un mínim de 5 anys.
  • Experiència en la gestió dels equips.
  • Experiència i formació reglada a l’àmbit de la inserció laboral d’un mínim de 3 anys
  • Experiència en la redacció de propostes tècniques, informes i anàlisi de dades.
  • Experiència en l’aplicació de solucions tecnològiques.
  • Coneixement de la problemàtica de la pobresa energètica.
  • Anglès equivalent a C1
Ves al contingut