Coordinació servei intervenció socioeducativa

FUNDACIÓ MARIA RAVENTÓS

Enviar CV a info@fmraventos.org

Respondre el formulari

Fins el 03/01/2025


SALARI: Segons Conveni Acció Social i millores internes.

La Fundació Maria Raventós acollim, acompanyem i empoderem dones joves en situació de vulnerabilitat social, especialment aquelles que tenen infants a càrrec, oferint-los noves oportunitats perquè trenquin en cercle d’exclusió en què es troben, puguin transformar les seves vides i construeixin un nou futur amb garanties per a elles i els seus infants. www.fmraventos.org 

DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL: 

 Funcions:  

  • Coordinació del Servei d’intervenció socioeducativa per a infants de 0-3 anys i famílies: 
  • Planificació i programació de les activitats. 
  • Supervisió del pla de treball dels infants i famílies. 
  • Participació en accions del Servei d’Intervenció comunitària. 
  • Gestió derivada del projecte, qualitat i processos. 
  • Avaluació del projecte. 
  • Supervisió i seguretat. 
  • Coordinació i suport a l’equip del servei, desenvolupament professional.
  • Interlocució amb el/la referent del Departament d’Atenció Social d’Infància i Famílies. 
  • Comunicació relacionada amb el servei. Participació en taules i xarxes del territori relacionats amb temes d’infància i famílies. 
  • Coordinació amb serveis referents derivadors (SBAS i serveis especialitzats de l’IMSS) i amb entitats, serveis i equipaments del territori.     
  • Coordinació amb les altres àrees de la Fundació (gestió, serveis generals, etc). 
  • Participació a l’equip de coordinació pedagògica de la Fundació. 

 Requisits:    

  • Titulació universitària en l’àmbit de les ciències socials (grau en pedagogia, psicologia, educació social, treball social o anàloga) 
  • Formació especialitzada en el treball amb famílies, serveis d’atenció a la petita infància i criança, contextos de risc social, gènere, etc. 
  • Experiència mínima d’un any en serveis d’atenció a la infància 0-3 i les seves famílies. 
  • Experiència en el treball en contextos de vulnerabilitat i risc d’exclusió i amb les institucions corresponents. 
  • Experiència i habilitats en gestió i coordinació d’equips, de mínim 1 any. 
  • Capacitat de treball en xarxa. 
  • Coneixements avançats en l’ús de softwares CRM i paquet Office.  
  • Bon nivell de català i castellà. 

  Es valorarà:          

  • Capacitat de lideratge, habilitats en comunicació. 
  • Capacitat en la resolució de conflictes i mediació. 
  • Capacitat de gestió analítica, planificació, organització i processos. 
  • Compromís, responsabilitat i capacitat resolutiva.  
  • Capacitat de desenvolupament d’equips. 
Ves al contingut