Coordinació del projecte assessorament jurídic de persones migrades

ESPAI D'INCLUSIÓ I FORMACIÓ CASC ANTIC

Fins el 30/01/2025


SALARI: Grup II - Personal superior segons conveni d’Acció Social: 1.600€ bruts mensuals amb pagues prorratejades.

DADES DE L’ENTITAT

  • Nom: ESPAI D’INCLUSIÓ I FORMACIÓ CASC ANTIC
  • Adreça: C/ Comerç 42 baixos 08003 Barcelona
  • Àmbit /Servei Àmbit i/o Servei: Coordinadora projecte Diké d’assessorament jurídic per a persones migrades
  • Persona que gestiona l’oferta: Andrea Aznar
  • Telèfon: 93 268 49 43
  • Correu electrònic: gestio@eicascantic.org

L’Espai d’Inclusió i Formació Casc Antic (Eicascantic) és una associació sense ànim de lucre emmarcada en l’àmbit social i comunitari que fa de l’acollida, la mediació, la formació i la dinamització de la participació associativa i ciutadana elements claus per a afavorir la inclusió sociolaboral de la població jove i adulta, sense fer diferències d’edat, gènere, origen o nivell econòmic.

Busquem una persona que s’incorpori a l’equip tècnic assumint tasques pròpies de la coordinació del projecte Diké d’assessorament jurídic a persones migrades i que doni suport legal al projecte Radix de dones supervivents de violències masclistes. El treball es desenvolupa en un entorn de treball en equip horitzontal i aprenentatge continuat.

LLOC DE TREBALL A COBRIR: COORDINACIÓ DEL PROJECTE D’ASSESSORAMENT JURÍDIC DE PERSONES MIGRADES.

FUNCIONS A DESENVOLUPAR

  • Gestionar i coordinar el projecte Dikéd’assessorament jurídic a persones que han migrat i que es troben en diferents moments del procés d’acollida.
  • Assessorament jurídic en estrangeria, protecció internacional, migracions entre altres. Preparació de tràmits d’expedients d’estrangeria.
  • Atenció individualitzada a persones migradesi dones supervivents de violència masclista.
  • Coordinació i assessorament dels casos amb les professionals de l’àrea social i amb l’equip de l’entitat.
  • Redacció de projectes, memòries, informes, entre altres.
  • Coordinació amb els diferents agents i professionals del territori.
  • Recerca de recursos que donin resposta a les demandes plantejades.
  • Organització d’actes envers la perspectiva intercultural i el feminisme.

REQUISITS

  • Estudis superiors en dret.
  • Formació en drets humans, violència de gènere, estudis de gènere o semblants.
  • Experiència mínima de 2anys en atenció a persones en situació de vulnerabilitat.
  • Experiència en el tercer sector social: dinamitzant processos de participació i/o Compromís amb el treball cooperatiu i integral.
  • Coneixement i experiència en dret migratori, estrangeria i protecció internacional.
  • Coneixements en l’àmbit de les cures, les noves masculinitats i el feminisme.
  • Coneixement en eines ofimàtiques.
  • Nivell alt de català i castellà.

ES VALORARÀ

  • Formació específica en les tasques descrites.
  • Vincle previ amb Espai d’Inclusió i Formació Casc Antic.
  • Coneixement de llengües estrangeres.
  • Participació en altres espais associatius i/o de militància.

COMPETÈNCIES

Específiques del lloc de treball:

  • Capacitat resolutiva.
  • Orientació a l’organització horitzontal i el treball en equip.
  • Visió estratègica, proactivitat, i capacitat d’innovació.
  • Organització i planificació.
  • Habilitats comunicatives.

Transversals a l’entitat:

  • Autonomia i responsabilitat.
  • Flexibilitat per l’assumpció de tasques i funcions diverses relacionades amb l’àmbit de treball.
  • Capacitat, motivació, disposició i flexibilitat per a treballar en equip i amb voluntariat.
  • Capacitat de comunicació, empatia i interacció positiva amb les persones.

CONDICIONS

  • Data d’incorporació: mitjans de febrer de 2025.
  • Tipus de contracte: indefinit.
  • Jornada laboral: 30h setmanals.
  • Horari setmanal: de dilluns a dijous, dos matins i dues tardes a convenir.
  • Termini de lliurament del currículum vitae: 30 de gener 2025.

Procés de selecció: enviar CV i carta de motivació a gestio@eicascantic.org abans del 30 de gener. Les persones que estiguin seleccionades seran convocades a entrevista.

Ves al contingut