Consultor/a de Mentoring Empresarial (delegació de Girona)

Autoocupació

Fins el 23/05/2025


SALARI: 21.022,51€ bruts anuals (12 pagues).

Dades de l’Oferta

Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser.
En el marc del procés de creixement de la Fundació, volem incorporar una persona com a Consultor/a de Mentoring Empresarial per a la nostra delegació de Barcelona.

Què és el mentoring?

El servei de Mentoring és un programa de voluntariat en que professionals amb experiència ajuden a persones emprenedores, treballadores autònomes i responsables de microempreses que ja han posat en marxa una empresa i necessiten acompanyament per a donar continuïtat als seus negocis, consolidar-losi impulsar el seu creixement. Les persones mentores son persones empresàries, professionals i directives, que assumeixen el compromís de compartir el seu temps i la seva experiència, sense esperar res a canvi. El programa és obert a tots els col·lectius i sectors.
El/La consultor/a de Mentoring és la persona que s’encarrega de fer possible la posada en marxa de les relacions entre les persones voluntàries i les emprenedores, i vetlla pel bon funcionament cada procés, fentne un seguiment i avaluant-ne els resultats.

Funcions:

– Realització d’entrevistes de selecció de possibles persones mentores i empreses beneficiàries.
– Realització de sessions informatives i accions formatives de mentoring.
– Elecció de les parelles mentor/a-emprenedor/a i gestió de les reunions de presentació.
– Seguiment i avaluació de les relacions de mentoring.
– Participació en l’organització i realització d’esdeveniments lligats a l’àmbit empresarial del territori
(networkings i fires).

Requisits de la persona candidata

Formació: Grau en Administració d’Empreses i/o Econòmiques; Grau en Psicologia i/o similars.
Experiència: Es valorarà experiència i/o formació específica en activitats d’assessorament, consultoria i formació, així com en orientació professional.

Competències:
 Visió analítica i empresarial.
 Bones habilitats comunicatives i capacitat de parlar en públic.
 Habilitats comercials, de negociació i orientació al client.
 Capacitat d’aprenentatge i aplicació de nous coneixements.
 Treball en equip, cooperació i autonomia.
 Planificació i organització.

Idiomes:
 Català i castellà (Nivell C1).
 Anglès nivell B.2.1 (First). Desitjable.

Competències digitals:
 Coneixements avançats en paquet Office.
 Coneixements en Salesforce. Desitjable.
 Coneixements i maneig de les xarxes socials. Desitjable.
.
Observacions: Busquem una persona dinàmica i polivalent, amb ganes d’aprendre, habilitats comunicatives i capacitat per gestionar múltiples projectes de manera organitzada.
La persona candidata s’incorporarà a un equip amb molta empenta compromès amb la generació d’impacte social, fomentant l’ocupabilitat a través de l’autoocupació i de l’economia social.

Incorporació: Immediata.
Localització centre de treball: Girona.

Persona de Contacte

  • Jordi Tabernero
  • Càrrec: Responsable de selecció de personal.
  • Correu electrònic: rrhh@autoocupacio.org
Ves al contingut