Community Manager
Autoocupació
Enviar CV a rrhh@autoocupacio.org
Fins el 13/12/2024
SALARI: 20.420,86€ bruts anuals x 12 pagues.
A. Dades de l’empresa
- Nom: Autoocupació.
- Sector: Consultoria i formació.
- Activitat: Serveis de suport a la creació d’empreses i a la inserció laboral.
- Nº de treballadors: 50-100
- Adreça: Carrer Vallespir 189-191 Barcelona 08014
- Telèfon: 93 490 88 60
B. Dades de l’Oferta
- Plaça vacant: Community Manager.
- Descripció: Autoocupació és una fundació que ajuda a les persones a desenvolupar-se professionalment i a exercir la seva vocació, mitjançant la creació d’una empresa i/o el treball per compte aliena. El nostre lema és Soc el que vull ser.
- En el marc del procés de creixement de la fundació busquem un nou professional, per a incorporar-se a l’equip de Comunicació de l’entitat.
Tasques:
- Suport en l’execució, planificació i control de l’estratègia de comunicació i màrqueting digital a les xarxes socials (twitter, facebook, linkedin, instagram, tiktok i youtube).
- Creació i manteniment de continguts a la pàgina web de l’entitat.
- Creació i edició de continguts infogràfics i audiovisuals.
- Redacció i seguiment de notes de premsa i entrevistes.
- Suport en l’organització d’esdeveniments.
C. Requisits de la persona candidata
- Formació: Grau en màrqueting, comunicació audiovisual, grau en publicitat i relacionals públiques, periodisme, o similar.
- Coneixements: Es valorarà els coneixements de Canva, WordPress, Metricool, Adobe Creative Suite (Illustrator, Photoshop i Premier Pro), Hootsuite, Google Analytics i Google Business.
- Experiència: Es valorarà experiència superior 1 any en posició similar.
- Idiomes: Nivell avançat de català, castellà i anglès.
- Incorporació: Incorporació al mes de desembre-gener.
- Ubicació del lloc de treball: Barcelona – Possibilitat de teletreball (Híbrid)
D. Persona de Contacte
- Nom: Cristina Pulido
- Càrrec: Responsable de RRHH
- Correu electrònic: rrhh@autoocupacio.org