Cap administració, finances i gestió interna

Federació d'associacions veïnals de Barcelona (Favb)

Enviar CV a favb@favb.cat

Fins el 21/06/2024


SALARI: Entre 29.900€ i 32.600€ bruts/anuals x 14 pagues (segons experiència)

Convocatòria plaça: Cap administració, finances i gestió interna

  • Oferta – Ref. Cap_Administració Favb_2024
  • Denominació del lloc de treball: Cap administració, finances i gestió interna de l’entitat.
  • Entitat que convoca: Federació d’Associacions Veïnals de Barcelona (Favb)

FUNCIONS

  • Dirigir i realitzar la gestió econòmica i financera de l’entitat amb dependència de la Junta.
  • Formular i fer el seguiment del pressupost de l’entitat i dels diferents projectes en coordinació amb la Cap de projectes i la Junta.
  • Fer una bona gestió i planificació de la tresoreria.
  • Assegurar el compliment dels requisits legals relacionats amb els Comptes Anuals, Hisenda i altres administracions competents.
  • Supervisió de la comptabilitat de l’entitat.
  • Supervisar la presentació i la justificació de les subvencions i ajuts privats en aspectes econòmics i administratius.
  • Vetllar pel compliment dels aspectes legals, normatius i altres compromisos que puguin afectar el funcionament de l’entitat (documentació institucional, protecció de dades, assegurances, Transparència, etc.)
  • Garantir el manteniment dels serveis interns de l’entitat (Sistema informàtic i de comunicacions, manteniment de les oficines, compres, proveïdors… etc).
  • Vetllar pel bon funcionament de l’administració de l’entitat.
  • Realitzar la gestió del personal (administració de RRHH, riscos laborals..).
  • Gestió de escrits, reunions, agenda, registres, de la Junta amb l’administració, coneixement de les convocatòries de les comissions i dels comunicats Favb.
  • Assistir a la Junta.

REQUISITS

  • Imprescindible: capacitat analítica per gestionar un pressupost per centres de cost i analitzar ingressos, despeses, marges.
  • Preparar reports, propostes i accions correctores i de millora de manera periòdica.
  • Formació en econòmiques, administració d’empreses.
  • Experiència laboral demostrable de mínim 4 anys en càrrecs de responsabilitat en l’àmbit de gestió i l’administració d’empreses i en la direcció de finances o funcions similars, en especial d’organitzacions del tercer sector.
  • Motivació en l’àmbit de l’acció social i comunitària.
  • Capacitat de treball en equip, iniciativa, i proactivitat.
  • Imprescindible un nivell alt de català (nivell C) i castellà. (es valora anglès)

ES VALORARÀ

  • Coneixement i/o experiència en gestió de projectes socials.
  • Experiència en treball amb perspectiva de gènere.
  • Experiència en la gestió de captació de fons europeus.
  • Experiència en la gestió de captació de fons privats.
  • Coneixement dels districtes i barris de Barcelona, del moviment associatiu i de les entitats socials i agents econòmics.
  • Flexibilitat horària.

CONTRACTE I HORARI LABORAL

  • 35 hores setmanals (Jornada completa – dll a dv)
  • Presencialitat, disponibilitat i flexibilitat horària segons les necessitats.
  • Incorporació immediata.

Enviar CV i carta de motivació a favb@favb.cat – Ref. CapAdministració_2024
Es valora referències (escrit o contacte)

Fins el 21 de juny 2024

(amb possibilitat d’anticipar la data fi de recepció curricular en funció del volum de candidatura rebuda).

Ves al contingut