Auxiliar Tècnic Administratiu

FUNDACIÓ COMTAL

Enviar CV a seleccio@comtal.org

Fins el 20/09/2024


SALARI: 11.039€ bruts anuals x 14 pagues. Personal de serveis del Conveni d´Acció Social.

Requisits Mínims: 

  • Estudis relacionats amb Administració, recepció, secretariat (Cicle Formatiu). 
  • Domini de la llengua catalana i castellana. Parlat i escrit. 
  • Experiència mínima de 6 mesos en tasques administratives. 
  • Compromís amb la missió de l’entitat. 

 Funcions: 

  • Recepció d’usuaris i visites que arriben a l’entitat. 
  • Atenció telèfon i distribució de trucades. 
  • Suport general administratiu de la fundació: gestió documentació i arxiu, elaboració de textos, gestió dels serveis de manteniment i proveïdors. 
  • Altres tasques administratives associades a l’entitat. 

  Formació complementària: 

  • Domini d’eines d’ofimàtica (Microsoft Office) i competències digitals. 

Què cerquem? 

Una persona que es reconegui com a: 

  • Comunicativa i dinàmica. 
  • Organitzada. 
  • Compromesa. 
  • Li agradi el treball en equip. 
  • Proactiva i capaç de veure oportunitats  
  • Amb iniciativa i capacitat crítica.  
  • Rigorosa i flexible.  

  Què oferim? 

  • Contracte indefinit a jornada parcial de 25 hores setmanals. 
  • Incorporació Setembre 2024. 
  • Horari de dilluns a divendres. 
Ves al contingut