Auxiliar de suport

FUNDACIÓ PRIVADA TUTELAR ACIDH

Enviar CV a aceballos@acidh.org

Fins el 07/03/2025


SALARI: 10.990,31€ bruts anuals: 785,02€ bruts mensuals x 14 pagues.

Busquem una persona per treballar d’auxiliar de suport a la nostra Entitat.

Funcions:

 Les funcions de l’auxiliar de suport, entre d’altres, són:

  • Funcions en relació amb la persona assistida:
    • Fer les visites periòdiques a la persona atesa.
    • Detectar necessitats en tots els àmbits de la seva vida.
    • Fer el seguiment i la detecció, en els casos que sigui necessari, de l’administració de la medicació.
    • Donar suport emocional i orientació a la persona atesa per procurar els suports humans, personals, afectius i relacionals que necessita.
    • Acompanyar-la als serveis mèdics.
    • Acompanyar la persona assistida en la realització de gestions i tràmits del tipus que siguin (socials, judicials, mèdics, administratius, etc…)
    • Comprar objectes per a ús personal, menjar, roba i altres.
    • Registrar les actuacions fetes per a la persona atesa després de cada visita o intervenció.
    • Fer els trasllats de la persona atesa (canvis de centre, ingrés residència, etc…) amb el suport del referent de suport, si escau.
  • Funcions en relació amb la família:
    • Acompanyar la persona atesa a les visites familiars quan sigui necessari.
  • Funcions amb el referent de suport/l’equip/l’entitat:
    • Informar el referent de suport i el centre on estigui ingressada la persona atesa per millorar l’atenció i transmetre-li informació mèdica general.
    • Coordinar-se periòdicament amb el referent de suport.
    • Col·laborar per elaborar, actualitzar i fer el seguiment del programa d’atenció individualitzat de la persona atesa valorant-ne les necessitats, les eleccions i preferències.
    • Participar en les reunions periòdiques de l’equip i l’entitat.
    • Elaborar coordinadament el calendari d’actuacions i visites amb el referent de suport.
    • Assistir i participar, si escau, en els espais de supervisió.
  • Funcions en relació amb la comunitat i/o l’entorn:
    • Promoure la dinamització, la coordinació, el contacte i la gestió dels diversos suports naturals, de l’entorn comunitari i dels serveis especialitzats en els diversos àmbits (salut, serveis socials, etc…)
    • Sensibilitzar i informar la comunitat sobre el servei de suport a l’exercici de la capacitat jurídica.
  • Funcions de formació i docència:
    • Assistir a activitats formatives, jornades, cursos, seminaris, etc…
    • Fer propostes de formació sobre les necessitats detectades pel seu perfil professional.
    • Col·laborar en la formació de les persones voluntàries.

Perfil:

Formació:

    • Educador/a social.
    • Treballador/a social.
    • Integrador/a social.
  • Perfil aptitudinal i actitudinal, entre d’altres:
    • Tenir empatia i control emocional.
    • Adaptar-se als canvis.
    • Ser creatiu.
    • Tenir iniciativa.
    • Saber treballar en equip.
    • Ser constant.
    • Tenir capacitat de comunicació.
    • Tenir capacitat d’observació.
    • Saber escoltar.
    • Ser flexible.
    • Tenir tolerància a la frustració i a la pressió.
    • Saber gestionar el temps.

 Altres requeriments:

  • Nivell alt de català i castellà.
  • Carnet de conduir.
  • Atenció al servei de guàrdia.
  • Participació en les activitats de l’entitat.
  • Es valorarà l’experiència en el servei de suport a l’exercici de la capacitat jurídica i/o en serveis d’atenció a les persones amb discapacitat intel·lectual.

Condicions laborals de l’oferta de treball:

  • Lloc: Barcelona – Gràcia.
  • Jornada parcial (20 hores setmanals)
  • Horari: De dilluns a dijous: de 9:00 a 14:00 hores.
  • Contracte indefinit amb un període de prova de 1 mes.
  • Incorporació immediata.

Interessats enviar:

Documentació: Curriculum vitae.

Persona de contacte: Ana Ceballos Nieto / aceballos@acidh.org

Data límit enviament candidatura: 07/03/2025

Ves al contingut