Auxiliar de suport

FUNDACIÓ PRIVADA TUTELAR ACIDH

Enviar CV a aceballos@acidh.org

Fins el 24/01/2025


SALARI: 21.980,62-€ bruts anuals: 1.570,04€ bruts mensuals x 14 pagues.

La Fundació acidH és una entitat de suport a l’exercici de la capacitat jurídica de persones adultes amb funcionament intel·lectual límit o discapacitat intel·lectual lleu associada o no a d’altres dèficits adaptatius i/o trastorns i que no disposen de les habilitats cognitives i personals necessàries per fer front a les exigències de l’entorn sense els suports adequats.

Cerquem una persona per treballar d’auxiliar de suport a la nostra Entitat.

Funcions:

Les funcions de l’auxiliar de suport, entre d’altres, són:

Funcions en relació amb la persona assistida:

  • Fer les visites periòdiques a la persona atesa.
  • Detectar necessitats en tots els àmbits de la seva vida.
  • Fer el seguiment i la detecció, en els casos que sigui necessari, de l’administració de la medicació.
  • Donar suport emocional i orientació a la persona atesa per procurar els suports humans, personals, afectius i relacionals que necessita.
  • Acompanyar-la als serveis mèdics.
  • Acompanyar la persona assistida en la realització de gestions i tràmits del tipus que siguin (socials, judicials, mèdics, administratius, etc…)
  • Comprar objectes per a ús personal, menjar, roba i altres.
  • Registrar les actuacions fetes per a la persona atesa després de cada visita o intervenció.
  • Fer els trasllats de la persona atesa (canvis de centre, ingrés residència, etc…) amb el suport del referent de suport, si escau.

Funcions en relació amb la família:

  • Acompanyar la persona atesa a les visites familiars quan sigui necessari.

Funcions amb el referent de suport/l’equip/l’entitat:

  • Informar el referent de suport i el centre on estigui ingressada la persona atesa per millorar l’atenció i transmetre-li informació mèdica general.
  • Coordinar-se periòdicament amb el referent de suport.
  • Col·laborar per elaborar, actualitzar i fer el seguiment del programa d’atenció individualitzat de la persona atesa valorant-ne les necessitats, les eleccions i preferències.
  • Participar en les reunions periòdiques de l’equip i l’entitat.
  • Elaborar coordinadament el calendari d’actuacions i visites amb el referent de suport.
  • Assistir i participar, si escau, en els espais de supervisió.

Funcions en relació amb la comunitat i/o l’entorn:

  • Promoure la dinamització, la coordinació, el contacte i la gestió dels diversos suports naturals, de l’entorn comunitari i dels serveis especialitzats en els diversos àmbits (salut, serveis socials, etc…)
  • Sensibilitzar i informar la comunitat sobre el servei de suport a l’exercici de la capacitat jurídica.

Funcions de formació i docència:

  • Assistir a activitats formatives, jornades, cursos, seminaris, etc…
  • Fer propostes de formació sobre les necessitats detectades pel seu perfil professional.
  • Col·laborar en la formació de les persones voluntàries.

Perfil:

Formació:

  • Educador/a social.
  • Treballador/a social.
  • Integrador/a social.

Perfil aptitudinal i actitudinal, entre d’altres:

  • Tenir empatia i control emocional.
  • Adaptar-se als canvis.
  • Ser creatiu.
  • Tenir iniciativa.
  • Saber treballar en equip.
  • Ser constant.
  • Tenir capacitat de comunicació.
  • Tenir capacitat d’observació.
  • Saber escoltar.
  • Ser flexible.
  • Tenir tolerància a la frustració i a la pressió.
  • Saber gestionar el temps.

Altres requeriments:

  • Nivell alt de català i castellà.
  • Carnet de conduir (IMPRESCINDIBLE)
  • Atenció al servei de guàrdia.
  • Participació en les activitats de l’entitat.
  • Es valorarà l’experiència en el servei de suport a l’exercici de la capacitat jurídica o en serveis d’atenció a les persones amb discapacitat intel·lectual.

Condicions laborals de l’oferta de treball:

  • Lloc: Barcelona.
  • Jornada completa.
  • Horari: 4 dies a la setmana de 8:00h a 15:30h i 1 dia a la setmana de 8:00h a 18:00h.
  • Contracte indefinit amb un període de prova de 1 mes.
  • Incorporació immediata.
Ves al contingut