Administrativa/u
Associació Salut i Família
Enviar CV a rrhh@saludyfamilia.es
Fins el 21/05/2025
SALARI: 21.594,02€ bruts anuals x 14 pagues.
ESTUDIS MÍNIMS: Formació Professional Grau Superior Administració. Nivell C1 de Català.
EXPERIÈNCIA: 3 anys mínim d’experiència administrativa preferentment en el Tercer Sector Social.
CAPACITATS:
- Elevada capacitat de comunicació oral i escrita en català i castellà.
- Coneixements avançats de l’Office (Word, Excel i PowerPoint).
- Compromís amb els valors del bé comú, la solidaritat i l’autonomia de les dones.
COMPETÈNCIES:
- Empatia i escolta activa.
- Orientació a l’assoliment de tasques i objectius.
- Autoorganització del temps de treball.
- Treball en equip
TASQUES:
- Recepció de trucades i gestió de l’agenda dels programes adreçats a dones i famílies vulnerables.
- Preparació del tancament mensual de l’activitat realitzada als programes de l’entitat.
- Elaboració de la monitorització setmanal de l’activitat desplegada als programes de l’entitat.
- Relació amb els proveïdors de serveis externs dels programes adreçats a dones i famílies vulnerables.
- Pre-facturació de professionals i serveis externs dels programes adreçats a dones i famílies vulnerables.
- Polivalència per a realitzar altres tasques administratives en equip.
Tipus de contracte: Temporal.
Duració del contracte: De l’1 de Juny 2025 a 30 de Novembre 2025.
Jornada Laboral: 40 hores setmanals.
- Dilluns: 9:00h a 13:00h / 15:00h a 19:00h
- Dimarts: 9:00h a 14:00h / 15h a 18h
- Dimecres: 9:00h a 13:00h / 15:00h a 19:00h
- Dijous: 9:00h a 14:00h / 15h a 18h
- Divendres: 8:30h a 16:30h
- Total: 40h
Vacances: Las vacances es gaudiran al final del període de contractació.
Els/les candidats/es finalistes passaran una prova d’habilitats informàtiques, capacitats tècniques i test Goldberg.