Administrativa/u

Associació Salut i Família

Fins el 21/05/2025


SALARI: 21.594,02€ bruts anuals x 14 pagues.

ESTUDIS MÍNIMS: Formació Professional Grau Superior Administració. Nivell C1 de Català.

EXPERIÈNCIA: 3 anys mínim d’experiència administrativa preferentment en el Tercer Sector Social.

CAPACITATS:

  • Elevada capacitat de comunicació oral i escrita en català i castellà.
  • Coneixements avançats de l’Office (Word, Excel i PowerPoint).
  • Compromís amb els valors del bé comú, la solidaritat i l’autonomia de les dones.

COMPETÈNCIES:

  • Empatia i escolta activa.
  • Orientació a l’assoliment de tasques i objectius.
  • Autoorganització del temps de treball.
  • Treball en equip

TASQUES:

  • Recepció de trucades i gestió de l’agenda dels programes adreçats a dones i famílies vulnerables.
  • Preparació del tancament mensual de l’activitat realitzada als programes de l’entitat.
  • Elaboració de la monitorització setmanal de l’activitat desplegada als programes de l’entitat.
  • Relació amb els proveïdors de serveis externs dels programes adreçats a dones i famílies vulnerables.
  • Pre-facturació de professionals i serveis externs dels programes adreçats a dones i famílies vulnerables.
  • Polivalència per a realitzar altres tasques administratives en equip.

Tipus de contracte: Temporal.

Duració del contracte: De l’1 de Juny 2025 a 30 de Novembre 2025.

Jornada Laboral: 40 hores setmanals.

  • Dilluns: 9:00h a 13:00h / 15:00h a 19:00h
  • Dimarts: 9:00h a 14:00h / 15h a 18h
  • Dimecres: 9:00h a 13:00h / 15:00h a 19:00h
  • Dijous: 9:00h a 14:00h / 15h a 18h
  • Divendres: 8:30h 16:30h
  • Total: 40h

Vacances: Las vacances es gaudiran al final del període de contractació.

Els/les candidats/es finalistes passaran una prova d’habilitats informàtiques, capacitats tècniques i test Goldberg.

Ves al contingut