Administratiu/va – Programa “Protecció Internacional”

Accem

Enviar CV a abekarib@accem.es

Fins el 28/02/2025


SALARI: Segons Conveni Col·lectiu Acció i Intervenció Social Estatal.

Funcions:

  • Control i seguiment de proveïdors.
  • Realització de seients comptables (elaboració i remissió mensual de la comptabilitat.
  • Seguiment pressupostari i econòmic de les despeses i justificació de les mateixes.
  • Suport en les tasques necessàries per justificar la subvenció que finança el projecte, principalment emplenant els Excel corresponents.
  • Arxiu de documentació.
  • Altres tasques de suport necessàries vinculades al programa. – Solució directrius dels Coordinadors de Justificació.

Perfil/Requisits:

  • Experiència prèvia al Tercer Sector.
  • Habilitats administratives i organitzatives.
  • Maneig avançat d’Excel (ús de fórmules i taules dinàmiques).
  • Persona responsable, organitzada i metòdica.
  • Capacitat per a treballar en equip.
  • Valorable estar en possessió de certificat de discapacitat +33

Lloc de treball: Barcelona.

Durada de contracte i jornada: Indefinit i jornada completa 37,5H/S.

Titulació: FPI o CFGM d’Administració i Finances, o similar.

Categoria professional: Grup 2

Ves al contingut