Administratiu/va – Programa “Protecció Internacional”
Accem
Enviar CV a abekarib@accem.es
Fins el 28/02/2025
SALARI: Segons Conveni Col·lectiu Acció i Intervenció Social Estatal.
Funcions:
- Control i seguiment de proveïdors.
- Realització de seients comptables (elaboració i remissió mensual de la comptabilitat.
- Seguiment pressupostari i econòmic de les despeses i justificació de les mateixes.
- Suport en les tasques necessàries per justificar la subvenció que finança el projecte, principalment emplenant els Excel corresponents.
- Arxiu de documentació.
- Altres tasques de suport necessàries vinculades al programa. – Solució directrius dels Coordinadors de Justificació.
Perfil/Requisits:
- Experiència prèvia al Tercer Sector.
- Habilitats administratives i organitzatives.
- Maneig avançat d’Excel (ús de fórmules i taules dinàmiques).
- Persona responsable, organitzada i metòdica.
- Capacitat per a treballar en equip.
- Valorable estar en possessió de certificat de discapacitat +33
Lloc de treball: Barcelona.
Durada de contracte i jornada: Indefinit i jornada completa 37,5H/S.
Titulació: FPI o CFGM d’Administració i Finances, o similar.
Categoria professional: Grup 2