Administratiu-va-comptabilitat

FEM - Fundació Esclerosi Mùltiple

Fins el 25/04/2025


SALARI: Segons conveni sanitat concertada, conveni centres concertats amb siscath.

Obrim convocatòria per cobrir una posició d’administració per donar suport als departaments de finances i recursos humans ubicats a les oficines de serveis centrals a Barcelona. 

La  Fundació d’ Esclerosi Múltiple treballa per sensibilitzar la societat, aturar l’ impacte i millorar la qualitat de vida de les persones amb EM i les seves famílies. Pots ampliar informació al nostre web www.fem.es 

Si t’ identifiques amb el nostre projecte i vols formar part del nostre equip,  envia el tu CV i explica’ns la teva motivació! 

Funcions principals a desenvolupar  

  • Comptabilització de les factures de clients i proveïdors.  
  • Introducció moviments bancaris.  
  • Comptabilització de les nòmines i confecció del quadre de l’ IRPF trimestral.  
  • Conciliació de Comptes.  
  • Confecció del model 347. 
  • Facturació i emissió de rebuts de clients i enviament de fitxer al banc.   
  • Seguiment dels impagaments.  
  • Confecció i seguiment de remesa bancària de copagaments dels diferents centres. 
  • Arxiu i gestió documental: factures, documentació comptable, extractes i altra doc. bancària. 
  • Suport en altres tasques de suport administratiu. 
  • Suport en la gestió operativa de processos de recursos humans: prevenció riscos laborals, formació, selecció, gestió documental, altres.  

Requisits:  

  • Formació en: CFGM Gestió administrativa o similar. 
  • Coneixements i experiència en: funcions descrites àmbit comptabilitat, facturació. 
  • Programes: A3con, CRM, office , Excel avançat. 
  • Idiomes: català, castellà. 
  • 2 anys experiència en tasques administratives similars a les descrites en apartat funcions.   
  • Competències: autonomia, iniciativa, organització, comunicació i relacions interpersonals. 

Què oferim: 

  • Integració en un projecte consolidat i un equip compromès i professionalitzat. 
  • Ubicació: Barcelona (zona Poblesec) 
  • Jornada: 30 hores setmanals (matins de 9h a 15h o  8:30h-14:30h) 
  • Contracte: Indefinit.  
  • Data incorporació: maig 2025.  

Enviar candidatures (CV + carta de motivació) a recursoshumans@fem.es   

Indicar referència: admin2025 BCNSC 

Només es donarà resposta a les candidatures pre-seleccionades 

Ves al contingut