Administratiu/va
+Tu Fundació de Suport
Enviar CV a rrhh@mestu.org
Fins el 09/02/2025
SALARI: 22.891,93€ x 14 pagues.
Som una entitat privada, d’iniciativa social i sense ànim de lucre, d’abast català, que exerceix les figures jurídiques de suport a persones majors d’edat amb discapacitat intel·lectual i/o deteriorament cognitiu.
Busquem una persona per unir-se al nostre gran equip humà com a Administratiu/va, dins de l’àrea d’Organització.
La seva missió principal és gestionar, organitzar i realitzar tasques administratives de suport al departament, seguint els procediments establerts.
Funcions
- Classificar, arxivar i ordenar documents atenent els criteris fixats de gestió documental tant d’arxiu físic com digital.
- Preparar i recopilar documentació i introduir dades en el programa de gestió de l’entitat.
- Realitzar tasques de suport administratiu.
- Elaborar documentació per a la gestió administrativa.
- Donar suport a la Recepció.
Requisits
- Es valorarà molt positivament un any mínim d’experiència en funcions similars.
- Titulació oficial mínima Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració i Finances, o equivalent.
- Català nivell C acreditat.
- Nivell d’usuari d’Office i de les aplicacions de Microsoft 365.
- Competències desitjables: Treball en equip, planificació i organització, capacitat d’aprenentatge, iniciativa, adaptabilitat, empatia i comunicació positiva.
S’ofereix
- Incorporació immediata.
- Jornada completa, de dilluns a divendres, tres dies de 8 a 15 hores i dos dies de 8 a 14 i de 15 a 18 hores.
- Contracte temporal amb una duració prevista de 6 mesos.
- Formació contínua.