Administratiu/va

+Tu Fundació de Suport

Enviar CV a rrhh@mestu.org

Fins el 09/02/2025


SALARI: 22.891,93€ x 14 pagues.

Som una entitat privada, d’iniciativa social i sense ànim de lucre, d’abast català, que exerceix les figures jurídiques de suport a persones majors d’edat amb discapacitat intel·lectual  i/o deteriorament cognitiu.

Busquem una persona per unir-se al nostre gran equip humà com  a Administratiu/va, dins de l’àrea d’Organització.

La seva missió principal és gestionar, organitzar i realitzar tasques administratives de suport al departament, seguint els procediments establerts.

Funcions

  • Classificar, arxivar i ordenar documents atenent els criteris fixats de gestió documental tant d’arxiu físic com digital.
  • Preparar i recopilar documentació i introduir dades en el programa de gestió de l’entitat.
  • Realitzar tasques de suport administratiu.
  • Elaborar documentació per a la gestió administrativa.
  • Donar suport a la Recepció.

Requisits

  • Es valorarà molt positivament un any mínim d’experiència en funcions similars.
  • Titulació oficial mínima Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració i Finances, o equivalent.
  • Català nivell C acreditat.
  • Nivell d’usuari d’Office i de les aplicacions de Microsoft 365.
  • Competències desitjables: Treball en equip, planificació i organització, capacitat d’aprenentatge, iniciativa, adaptabilitat, empatia i comunicació positiva.

S’ofereix

  • Incorporació immediata.
  • Jornada completa, de dilluns a divendres, tres dies de 8 a 15 hores i dos dies de 8 a 14 i de 15 a 18 hores.
  • Contracte temporal amb una duració prevista de 6 mesos.
  • Formació contínua.
Ves al contingut