Administratiu/va

Fundació Pere Tarrés

Respondre el formulari

Fins el 17/02/2025


SALARI: No especificat.

Ubicació Barcelona (Espanya) / Vacants 1

Resum

Tens experiència en gestió administrativa i t’interessa un projecte d’intervenció socioeducativa? La Fundació Pere Tarrés et vol conèixer!

A la Fundació Pere Tarrés, no només trobaràs un lloc de treball, sinó una família professional que treballa unida per aconseguir grans objectius.

Per què formar part del nostre equip?

  • Un equip increïble: Formaràs part d’un grup excepcional que treballa conjuntament, promovent una cultura de suport mutu i cooperació. Aquí, tothom compta i tothom ajuda.
  • Entorn laboral dinàmic: Experimenta un entorn estimulant on cada dia és una oportunitat per aprendre i créixer. No només és un treball, sinó una jornada plena de reptes i satisfaccions.
  • No tens experiència en la gestió de Certificats de Professionalitat? No passa res! Busquem persones amb experiència en tasques administratives i molta motivació per treballar. Si tens aquesta actitud, t’animem a aplicar!
  • Una Fundació amb molts anys de trajectòria: Uneix-te a una entitat amb més de 60 anys dedicats al sector del Lleure Educatiu i l’Acció Social.

Què t’oferim?

  • Cintracte inefinit.
  • Jornada completa – 37,5 hores setmanals.
  • Flexibilitat horària dins un marc normatiu, amb la possibilitat de tenir dues tardes lliures a la setmana.

Les teves responsabilitats seran:

  • Gestió administrativa i facturació: Suport en l’emissió de factures, control de cobraments i pagaments, així com el seguiment dels processos de facturació.
  • Actualització i registre d’informació financera: Mantenir els sistemes d’informació actualitzats amb les dades relacionades amb facturació, clients i proveïdors.
  • Emmagatzematge i arxiu de documents: Organització i gestió dels arxius físics i digitals dels documents relacionats amb les transaccions i la facturació.
  • Elaboració d’informes de facturació: Preparació i elaboració d’informes sobre l’estat de la facturació i els cobraments pendents.
  • Atenció telefònica i gestió de correu electrònic: Donar suport a la comunicació amb clients i proveïdors sobre dubtes i qüestions relacionades amb la facturació.

Si tens experiència en gestió administrativa i facturació, i et motiva la idea de treballar en un projecte d’intervenció socioeducativa, a la Fundació Pere Tarrés et volem al nostre equip! Uneix-te a nosaltres i sigues part d’un projecte que fa la diferència en la societat.

Requisits

  • Formació en l’àmbit administratiu.
  • Experiència prèvia en tasques administratives.
  • Domini del Paquet Office.
  • Català escrit i parlat correctament.

 

Ves al contingut