Adjunt/a de Direcció General de la Fundació Bayt al-Thaqafa
Enviar CV a iris.andre@bayt-al-thaqafa.org
Fins el 25/05/2025
SALARI: 38.000€ bruts anuals.
La Fundació Bayt al-Thaqafa precisa de professionals que vulguin recolzar la missió de l’entitat: acollir, dignificar i defensar els drets de tota persona que arriba al nostre territori cercant noves oportunitats.
La persona contractada liderarà la planificació operativa i estratègica de l’àrea de subvencions i projectes. S’haurà de coordinar amb els diferents professionals i entitats implicades, i elaborar la documentació necessària per al seguiment i justificació dels projectes, així com l’avaluació de l’impacte dels mateixos. A més, serà responsable del disseny d’una política de qualitat i de la seva acreditació.
Treballar a la Fundació Bayt al-Thaqafa és una gran oportunitat per aprendre i conviure amb la diversitat cultural i per contribuir a construir una societat intercultural.
La Fundació Bayt al-Thaqafa està compromesa amb la diversitat i la igualtat d’oportunitats. Per garantir una millor representativitat dins de l’entitat, es valoraran positivament les candidatures de perfils infrarepresentats.
Principals responsabilitats i funcions
Direcció estratègica i Representació institucional:
- Desenvolupar i executar l’estratègia general de la Fundació, tenint en compte els seus valors i objectius.
- Identificar oportunitats de creixement i liderar l’expansió de programes que estiguin alineats amb la missió de la Fundació i les necessitats de les persones que acompanyem.
- Generar aliances estratègiques i representar institucionalment la Fundació.
- Coordinar-se amb la direcció general, altres direccions i coordinacions per garantir l’execució de les tasques assignades.
Gestió econòmica i captació de fons:
- Desenvolupar i implementar estratègies efectives de captació de fons per a garantir la sostenibilitat financera a llarg termini.
- Gestionar les subvencions, convenis, licitacions i contractes de la fundació.
- Definir i implementar el control de projectes i subvencions mitjançant el CRM.
Gestió de projectes, programes i serveis:
- Gestionar i seguir el cicle complet dels projectes finançats de forma pública.
- Liderar la planificació i estructuració dels projectes, programes I servei de l’entitat.
- Garantir la implementació de programes, projectes i serveis de la fundació assegurant la seva coherència amb els objectius estratègics, el disseny i els marcs reguladors.
- Optimitzar l’eficiència operativa i l’assignació de recursos per a maximitzar l’impacte de les activitats de la Fundació.
Qualitat, avaluació i millora continua:
- Definir, implementar i certificar la política de gestió de qualitat de la fundació.
- Definir i implementar una metodologia d’avaluació i impacte en la intervenció de l’ entitat.
Aptituds, coneixements i competències requerides
Formació acadèmica i coneixements específics:
- Titulació superior en l’àmbit socials, dret, ciències polítiques, sociologia, antropologia, psicologia o similars.
- Formació de postgrau o màster en direcció i gestió de programes socials, innovació social, o avaluació de polítiques públiques.
- Coneixements acreditats en Migracions Contemporànies, Drets Humans, Drets Culturals, Interculturalitat i Antiracisme.
- Domini avançat d’ofimàtica, gestió de bases de dades, sistemes CRM i nocions de IA.
- Nivell avançat de català i castellà. Es valorarà molt positivament el coneixement d’altres idiomes (anglès, francès, àrab).
Experiència professional:
- Experiència mínima de cinc anys en llocs de responsabilitat dins del tercer sector o en l’àmbit de la gestió de projectes socials (direcció d’entitats, lideratge de programes o direcció de captació de fons).
- Trajectòria demostrada en la redacció, execució, seguiment i justificació tècnica i econòmica de projectes i programes socials.
- Experiència mínima de cinc anys en la gestió de subvencions i contractació pública.
- Experiència en processos de certificació de qualitat i sistemes d’avaluació de l’impacte social.
- Experiència en l’anàlisi i avaluació de polítiques públiques en matèria de migracions, asil i interculturalitat.
Competències transversals:
- Habilitats consolidades en el lideratge i desenvolupament d’equips multidisciplinaris i diversos.
- Lideratge participatiu: capacitat de guiar equips promovent la cooperació, el desenvolupament personal i el treball en equip.
- Capacitat estratègica i gestió de projectes: organització i priorització de tasques, assolir objectius en els terminis establerts.
- Habilitats comunicatives i interpersonals: expressió clara i precisa, tant oral com escrita; capacitat de negociació, resolució de conflictes.
- Organització, autonomia, polivalència i adaptabilitat.
- Identificació i afinitat amb els valors de la Fundació Bayt al-Thaqafa.
- Orientació a la qualitat i a la millora contínua.
Condicions laborals
- Contractació: Indefinit.
- Dedicació: 38.5 hores setmana.
- Distribució horària: matí i tarda.
- Incorporació: juny 2025.