Adjunt/a de Direcció General de la Fundació Bayt al-Thaqafa

Fundació Bayt al-Thaqafa

Fins el 25/05/2025


SALARI: 38.000€ bruts anuals.

La Fundació Bayt al-Thaqafa precisa de professionals que vulguin recolzar la missió de l’entitat: acollir, dignificar i defensar els drets de tota persona que arriba al nostre territori cercant noves oportunitats.

La persona contractada liderarà la planificació operativa i estratègica de l’àrea de subvencions i projectes. S’haurà de coordinar amb els diferents professionals i entitats implicades, i elaborar la documentació necessària per al seguiment i justificació dels projectes, així com l’avaluació de l’impacte dels mateixos. A més, serà responsable del  disseny d’una política de qualitat  i de la seva acreditació.

Treballar a la Fundació Bayt al-Thaqafa és una gran oportunitat per aprendre i conviure amb la diversitat cultural i per contribuir a construir una societat intercultural.

La Fundació Bayt al-Thaqafa està compromesa amb la diversitat i la igualtat d’oportunitats. Per garantir una millor representativitat dins de l’entitat, es valoraran positivament les candidatures de perfils infrarepresentats.

Principals responsabilitats i funcions

Direcció estratègica i Representació institucional:

  • Desenvolupar i executar l’estratègia general de la Fundació, tenint en compte els seus valors i objectius.
  • Identificar oportunitats de creixement i liderar l’expansió de programes que estiguin alineats amb la missió de la Fundació i les necessitats de les persones que acompanyem.
  • Generar aliances estratègiques i representar institucionalment la Fundació.
  • Coordinar-se amb la direcció general, altres direccions i coordinacions per garantir l’execució de les tasques assignades.

Gestió econòmica i captació de fons:

  • Desenvolupar i implementar estratègies efectives de captació de fons per a garantir la sostenibilitat financera a llarg termini.
  • Gestionar les subvencions, convenis, licitacions i contractes de la fundació.
  • Definir i implementar el control de projectes i subvencions mitjançant el CRM.

Gestió de projectes, programes i serveis:

  • Gestionar i seguir el cicle complet dels projectes finançats de forma pública.
  • Liderar la planificació i estructuració dels projectes, programes I servei de l’entitat.
  • Garantir la implementació de programes, projectes i serveis de la fundació assegurant la seva coherència amb els objectius estratègics, el disseny i els marcs reguladors.
  • Optimitzar l’eficiència operativa i l’assignació de recursos per a maximitzar l’impacte de les activitats de la Fundació.

Qualitat, avaluació i millora continua:

  • Definir, implementar i certificar la política de gestió de qualitat de la fundació.
  • Definir i implementar una metodologia d’avaluació i impacte en la intervenció de l’ entitat.

Aptituds, coneixements i competències requerides 

Formació acadèmica i coneixements específics:

  • Titulació superior en l’àmbit socials, dret, ciències polítiques, sociologia, antropologia, psicologia o similars.
  • Formació de postgrau o màster en direcció i gestió de programes socials, innovació social, o avaluació de polítiques públiques.
  • Coneixements acreditats en Migracions Contemporànies, Drets Humans, Drets Culturals, Interculturalitat i Antiracisme.
  • Domini avançat d’ofimàtica, gestió de bases de dades, sistemes CRM i nocions de IA.
  • Nivell avançat de català i castellà. Es valorarà molt positivament el coneixement d’altres idiomes (anglès, francès, àrab).

Experiència professional:

  • Experiència mínima de cinc anys en llocs de responsabilitat dins del tercer sector o en l’àmbit de la gestió de projectes socials (direcció d’entitats, lideratge de programes o direcció de captació de fons).
  • Trajectòria demostrada en la redacció, execució, seguiment i justificació tècnica i econòmica de projectes i programes socials.
  • Experiència mínima de cinc anys en la gestió de subvencions i contractació pública.
  • Experiència en processos de certificació de qualitat i sistemes d’avaluació de l’impacte social.
  • Experiència en l’anàlisi i avaluació de polítiques públiques en matèria de migracions, asil i interculturalitat.

Competències transversals:

  • Habilitats consolidades en el lideratge i desenvolupament d’equips multidisciplinaris i diversos.
  • Lideratge participatiu: capacitat de guiar equips promovent la cooperació, el desenvolupament personal i el treball en equip.
  • Capacitat estratègica i gestió de projectes: organització i priorització de tasques, assolir objectius en els terminis establerts.
  • Habilitats comunicatives i interpersonals: expressió clara i precisa, tant oral com escrita; capacitat de negociació, resolució de conflictes.
  • Organització, autonomia, polivalència i adaptabilitat.
  • Identificació i afinitat amb els valors de la Fundació Bayt al-Thaqafa.
  • Orientació a la qualitat i a la millora contínua.

Condicions laborals

  • Contractació: Indefinit.
  • Dedicació: 38.5 hores setmana.
  • Distribució horària: matí i tarda.
  • Incorporació: juny 2025.
Ves al contingut