Tècnic/a d’Administració

Perviure, SCCL

Fins el 29/09/2024


SALARI: Entre 19.000 i 22.000€ anuals bruts, 12 pagues/any, negociable segons perfil. Segons escalat salarial de l’entitat.

Perviure, SCCL és una cooperativa de serveis que té per objectiu gestionar i acompanyar grups i comunitats en el seu procés d’autopromoció d’habitatge col·lectiu. Ho fem amb una mirada integral que incorpora totes dimensions i perspectives: la humana, ’econòmica-financera, la jurídica i la constructiva. L’atenció a la diversitat és un dels pilars de la nostra manera de fer i en aquest sentit estem obertes i interessades en ampliar l’equip de treball també des d’aquesta perspectiva. Volem incorporar una persona per a desenvolupar les tasques administratives de l’entitat i dels projectes de cohabitatge que acompanyem. Valorarem l’experiència de les persones candidates en aquest camp, les habilitats personals per la realització d’aquestes tasques, i la capacitat de treball en equip.

Funcions del lloc de treball

  • Realització de tasques administratives: mecanització i arxiu de la documentació administrativa i legal, conciliació bancària, coordinació de la informació per a la presentació dels models tributaris i llibres oficials, gestió de factures, atenció telefònica i gestió del correu d’administració, etc.
  • Suport en temes administratius, organitzatius i logístics de la cooperativa i dels projectes de cohabitatge.
  • Suport a les tasques de gestió econòmica de l’entitat i dels projectes de cohabitatge en coordinació amb la persona encarregada de la gestió interna de l’entitat: seguiment periòdic del pressupost anual i plans de tresoreria.
  • Suport amb la gestió de recursos humans de la cooperativa coordinant-se amb la persona encarregada de la gestió interna.
  • Realització de les tasques associades a la presentació de pressupostos i justificació econòmica de les subvencions atorgades a la cooperativa, així com d’altres programes i projectes de la cooperativa.

Perfil de la persona candidata

Requisits:

  • Coneixements i experiència professional en l’àmbit administratiu i de gestió econòmica.
  • Domini del paquet Microsoft Office i eines de treball telemàtiques.
  • Domini del Català i Castellà parlats i escrits correctament.

Competències:

  • Capacitat d’adaptació, empatia i habilitats interpersonals.
  • Motivació en formar part d’un projecte empresarial cooperatiu.
  • Capacitat organitzativa, de planificació i proactivitat.
  • Iniciativa i autonomia.
  • Anàlisi i resolució de problemes.
  • Habilitats per treballar en equip.
  • Capacitat d’aprenentatge.

Es valorarà:

  • Experiència associativa i/o cooperativa, personal o professional.
  • Coneixements i/o experiència en entitats i projectes de l’Economia Social i Solidària.
  • Coneixement i experiència en la gestió de subvencions.
  • Capacitat de comunicació oral i escrita.
  • Coneixement de programes de gestió i comptabilitat.

Condicions:

Jornada:

  • Contracte a jornada complerta (35 hores setmanals). Possibilitat de negociació segons disponibilitat i perfil.

Lloc de treball i horari:

  • Oficina de Perviure: c/ Casp 43 baixos, Barcelona.
  • Possibilitat de teletreballar fins a un màxim del 30%.
  • Horari adaptable a necessitats personals i del lloc de treball.

Contracte:

  • Contracte laboral indefinit.

Data prevista d’incorporació:

  •  Principis d’octubre 2024.

Presentació de candidatura i terminis:

  • Les persones que vulguin presentar candidatura, cal que enviïn a administracio@perviure.org posant “tècnic/a d’administració 2024” en l’assumpte, la següent informació:
  • Currículum vitae.
  • Vídeo senzill de motivació de màxim 2 min de durada.

Data límit de presentació de candidatures: 29 de Setembre de 2024, 23h 59min.

A partir de l’1 d’octubre es valoraran les candidatures rebudes i es contactarà amb les persones preseleccionades per fer una entrevista personalitzada.

Ves al contingut