Tècnic/a de gestió
VINCLE- Associació per la Recerca i l’Acció Social
Respondre el formulari
Fins el 04/10/2024
SALARI: Segons el Conveni d’acció social, Oficina i despatxos: 23.376€ bruts anuals.
Tasques i funcions
- Experiència en gestió administrativa, control de procediments i control econòmic.
- Coneixements de comptabilitat.
- Supervisió dels contractes amb les empreses responsables de l’execució de les obres designades per la comunitat de propietaris.
- Suport en la tramitació de les autoritzacions d’obres que pertoquin.
- Suport en la tramitació de subvencions individuals.
- Suport a les previsions de finançament de les obres aprovades per la comunitat de propietaris i, si s’escau, suport a aquells propietaris que puguin accedir als ajuts de cohesió social.
- Tècniques comunicatives i d’entrevista.
- Domini del paquet office, sobretot Word i Excel.
- Capacitat de treball en equip multidisciplinari.
Requeriments i Competències
- Estudis Superiors en Administració i finances.
- Experiència mínima d’un any en tasques de treball en assessorament a veïns i veïnes i suport administratiu a les persones i atenció telefònica.
- Bon nivell de comunicació oral i escrita.
- Perfecte ús del català i castellà, parlat i escrit.
Característiques
- Jornada de 40 hores/setmana.
- Horari de dilluns a divendres.
- Contracte d’Obra i Servei.
- Incorporació immediata per substitució.
- Ubicació Barcelona.
- Valorable tenir discapacitat 33%.