Tècnic/a de gestió

VINCLE- Associació per la Recerca i l’Acció Social

Respondre el formulari

Fins el 04/10/2024


SALARI: Segons el Conveni d’acció social, Oficina i despatxos: 23.376€ bruts anuals.

Tasques i funcions

  • Experiència en gestió administrativa, control de procediments i control econòmic.
  • Coneixements de comptabilitat.
  • Supervisió dels contractes amb les empreses responsables de l’execució de les obres designades per la comunitat de propietaris.
  • Suport en la tramitació de les autoritzacions d’obres que pertoquin.
  • Suport en la tramitació de subvencions individuals.
  • Suport a les previsions de finançament de les obres aprovades per la comunitat de propietaris i, si s’escau, suport a aquells propietaris que puguin accedir als ajuts de cohesió social.
  • Tècniques comunicatives i d’entrevista.
  • Domini del paquet office, sobretot Word i Excel.
  • Capacitat de treball en equip multidisciplinari.

Requeriments i Competències

  • Estudis Superiors en Administració i finances.
  • Experiència mínima d’un any en tasques de treball en assessorament a veïns i veïnes i suport administratiu a les persones i atenció telefònica.
  • Bon nivell de comunicació oral i escrita.
  • Perfecte ús del català i castellà, parlat i escrit.

Característiques

  • Jornada de 40 hores/setmana.
  • Horari de dilluns a divendres.
  • Contracte d’Obra i Servei.
  • Incorporació immediata per substitució.
  • Ubicació Barcelona.
  • Valorable tenir discapacitat 33%.
Ves al contingut