Tècnic/a d’habitatge (Barcelona) Ref.: TV FIH BAR
Provivienda
Respondre el formulari
Fins el 18/09/2024
SALARI: 1.628,74€ bruts mensuals x 14 pagues.
Centre de treball: Sardenya, 54, Local, 08005, Barcelona.
Programa: Fem Inclusió, IRSSO, Habitatge+.
Jornada: 38,25 hores setmanals de dilluns dilluns a divendres.
Tipus de contracte: Indefinit.
Data incorporació: Immediata.
Període de prova: 6 mesos.
Dependència jeràrquica i funcional: Responsable de Programes Socials Barcelona.
MISSIÓ DEL LLOC
- Captació, adequació, gestió i manteniment dels habitatges de propietaris/ies particulars, de grans tenidors i d’administracions públiques adscrits als programes socials de Catalunya, referent al correcte estat de manteniment per l’ús de les mateixes per les persones allotjades. Captació mitjançant tècniques innovadores i tecnològiques.
- Realitzarà gestions amb CRM, assegurances i subministraments del parc d’habitatges de l’en titat, trasters i locals on Provivienda realitza activitats i del material emmagatzemat.
DESCRIPCIÓ DE FUNCIONS (SENSE CARÀCTER LIMITATIU):
- Estudis de mercat de diferents zones i municipis segons les necessitades estratègiques.
- Captació d’habitatges. Prospecció en lloguer i en venda.
- Visites als habitatges i valoració del seu estat pel lloguer o la compra.
- Presentació de serveis i assessorament dels aspectes jurídics i tècnics que implica el lloguer d’un habitatge.
- Negociació del preu de lloguer.
- Recepció i estudi en la documentació necessària per a la signatura del contacte d’arrendament.
- Assessorament a la propietat de l’habitatge dels aspectes jurídics i tècnics que implica el lloguer.
- Informes sobre reparacions o reformes a realitzar en ela habitatges captats.
- Disseny de material de comunicació amb enfocament didàctic per a la cerca d’habitatge.
- Contribuir i donar suport a la planificació i seguiment del procés de cerca d’habitatge orientat a resultats de les persones usuàries del programa: èmfasis en estratègies de cerca, de comunicació i l’apoderament personal.
- Donar suport a les persones allotjades en el manejo i ús de l’habitatge, les instal·lacions i electrodomèstics.
- Gestió del CRM del parc d’habitatges: Introducció, modificació o baixa de les dades dels habitatges.
- Altes, baixes, modificacions, venciments i declaracions de sinistres en les pòlisses de llar del parc d’habitatges.
- Suport en reparacions menors de les instal·lacions dels habitatges.
- Suport en l’elaboració de les memòries tècniques i informes de seguiment del programa
- Relació amb proveïdores relacionades amb el manteniment i condicionament dels habitatges, visites i reparacions.
- Altes, baixes i modificacions de subministraments del parc d’habitatges de l’entitat.
- Gestió dels locals on Provivienda desenvolupa activitat: captació, assegurances, subministrament, etc.
- Gestió del magatzem: control de stock, inventaris, informes, etc.
BENEFICIS
- Flexibilitat horària d´entrada i sortida.
- Teletreball parcial.
- 60 hores de lliure disposició, a més de 23 dies de vacances (per a jornades completes anuals)
- Oportunitats de conciliació laboral i personal.
- Oportunitats de carrera i desenvolupament professional.
- PC i Smartphone amb accés a entorn M365.
Requisits mínims:
FORMACIÓ ACADÈMICA
- Títol d´FP, Grau mitjà o superior, Batxiller o equivalent.
FORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA
- Coneixements de la LAU i de la Llei de Propietat Horitzontal.
- Coneixements d’informàtica a nivell avançat (Microsoft Office)
EXPERIÈNCIA PRÈVIA
- Experiència en funcions comercials de almenys un any, especialment en el sector immobiliari.
- Experiència en treball amb col·lectius vulnerables.
ALTRES REQUERIMIENTS
- Nivell C de català.
- Disponibilitat per a desplaçaments a diferents localitats de Catalunya.
VALORABLE
- Certificat de discapacitat almenys del 33%.
- Coneixement d’altres idiomes.
- Carnet de conduir i y vehiculo propi.
- Coneixement de pòlisses de llar i subministraments.
- Formació en l’àmbit tecnològic, màrqueting i publicitat aplicada al sector immobiliari.
- Experiència de treball remunerat o voluntari amb persones i famílies en situació d’exclusió social.
COMPETÈNCIES
-
- Compromís amb els valors i la missió de Provivienda.
- Elevades dotes comunicatives i de negociació.
- Capacitat propositiva i resolutiva.
- Capacitat organitzativa i de gestió.
- Orientació a l’assoliment d’objectius.
- Treball en equip i col·laboració.
- Habilitats personals que permeten adaptar-se a un entorn global i dinàmic.