Tècnic/a d’habitatge (Barcelona) Ref.: TV FIH BAR

Provivienda

Respondre el formulari

Fins el 18/09/2024


SALARI: 1.628,74€ bruts mensuals x 14 pagues.

Centre de treball: Sardenya, 54, Local, 08005, Barcelona.

ProgramaFem Inclusió, IRSSO, Habitatge+.

Jornada38,25 hores setmanals de dilluns dilluns a divendres.

Tipus de contracte: Indefinit.

Data incorporació: Immediata.

Període de prova: 6 mesos.

Dependència jeràrquica i funcional: Responsable de Programes Socials Barcelona.

MISSIÓ DEL LLOC

  • Captació, adequació, gestió i manteniment dels habitatges de propietaris/ies particulars, de grans tenidors i d’administracions públiques adscrits als programes socials de Catalunya, referent al correcte estat de manteniment per l’ús de les mateixes per les persones allotjades. Captació mitjançant tècniques innovadores i tecnològiques.
  • Realitzarà gestions amb CRM, assegurances i subministraments del parc d’habitatges de l’en titat, trasters i locals on Provivienda realitza activitats i del material  emmagatzemat.

DESCRIPCIÓ DE FUNCIONS (SENSE CARÀCTER LIMITATIU):

  • Estudis de mercat de diferents zones i municipis segons les necessitades estratègiques.
  • Captació d’habitatges. Prospecció en lloguer i en venda.
  • Visites als habitatges i valoració del seu estat pel lloguer o la compra.
  • Presentació de serveis i assessorament dels aspectes jurídics i tècnics que implica el lloguer d’un habitatge.
  • Negociació del preu de lloguer.
  • Recepció i estudi en la documentació necessària per a la signatura del contacte d’arrendament.
  • Assessorament a la propietat de l’habitatge dels aspectes jurídics i tècnics que implica el lloguer.
  • Informes sobre reparacions o reformes a realitzar en ela habitatges captats.
  • Disseny de material de comunicació amb enfocament didàctic per a la cerca d’habitatge.
  • Contribuir i donar suport a la planificació i seguiment del procés de cerca d’habitatge orientat a resultats de les persones usuàries del programa: èmfasis en estratègies de cerca, de comunicació i l’apoderament personal.
  • Donar suport a les persones allotjades en el manejo i ús de l’habitatge, les instal·lacions i electrodomèstics.
  • Gestió del CRM del parc d’habitatges: Introducció, modificació o baixa de les dades dels habitatges.
  • Altes, baixes, modificacions, venciments i declaracions de sinistres en les pòlisses de llar del parc d’habitatges.
  • Suport en reparacions menors de les instal·lacions dels habitatges.
  • Suport en l’elaboració de les memòries tècniques i informes de seguiment del programa
  • Relació amb proveïdores relacionades amb el manteniment i condicionament dels habitatges, visites i reparacions.
  • Altes, baixes i modificacions de subministraments del parc d’habitatges de l’entitat.
  • Gestió dels locals on Provivienda desenvolupa activitat: captació, assegurances, subministrament, etc.
  • Gestió del magatzem: control de stock, inventaris, informes, etc.

BENEFICIS

  • Flexibilitat horària d´entrada i sortida.
  • Teletreball parcial.
  • 60 hores de lliure disposició, a més de 23 dies de vacances (per a jornades completes anuals)
  • Oportunitats de conciliació laboral i personal.
  • Oportunitats de carrera i desenvolupament professional.
  • PC i Smartphone amb accés a entorn M365.

Requisits mínims:

FORMACIÓ ACADÈMICA

  • Títol d´FP, Grau mitjà o superior, Batxiller o equivalent.

FORMACIÓ COMPLEMENTÀRIA

  • Coneixements de la LAU i de la Llei de Propietat Horitzontal.
  • Coneixements d’informàtica a nivell avançat (Microsoft Office)

EXPERIÈNCIA PRÈVIA

  • Experiència en funcions comercials de almenys un any, especialment en el sector immobiliari.
  • Experiència en treball amb col·lectius vulnerables.

ALTRES REQUERIMIENTS

  • Nivell C de català.
  • Disponibilitat per a desplaçaments a diferents localitats de Catalunya.

VALORABLE

  • Certificat de discapacitat almenys del 33%.
  • Coneixement d’altres idiomes.
  • Carnet de conduir i y vehiculo propi.
  • Coneixement de pòlisses de llar i subministraments.
  • Formació en l’àmbit tecnològic, màrqueting i publicitat aplicada al sector immobiliari.
  • Experiència de treball remunerat o voluntari amb persones i famílies en situació d’exclusió social.

COMPETÈNCIES

    • Compromís amb els valors i la missió de Provivienda.
    • Elevades dotes comunicatives i de negociació.
    • Capacitat propositiva i resolutiva.
    • Capacitat organitzativa i de gestió.
    • Orientació a l’assoliment d’objectius.
    • Treball en equip i col·laboració.
    • Habilitats personals que permeten adaptar-se a un entorn global i dinàmic.
Ves al contingut