Coordinació Tècnica i de Gestió del Servei de Detecció i reducció de la pobresa energètica de l’Ajuntament de Barcelona – Càrrec de Direcció
UTE - Associació Ecoserveis i Associació Benestar i Desenvolupament
Enviar CV a jcasanova@abd-ong.org
Fins el 30/09/2024
SALARI: Sou de perfil direcció segons conveni d’Acció Social.
Lloc: Barcelona.
Núm. de vacants: 1
Categoria:
- Llicenciat en l’àmbit social preferentment.
Descripció:
Les tasques del lloc vacant són:
- Comunicació, seguiment i coordinació del desenvolupament del projecte en els territoris d’intervenció a la ciutat de Barcelona i amb les entitats adjudicatàries del servei.
- Coordinació i interlocució amb l’equip referent de l’administració local.
- Identificació d’actors i recursos que sumin al desenvolupament i enxarxat del servei, tant pel que fa a la ciutat de Barcelona com en l’àmbit internacional.
- Elaboració i seguiment de l’aplicació dels procediments d’actuació així com dels circuits de treball vinculats.
- Disseny, aplicació i seguiment dels objectius del servei (detecció de desviacions i aplicació de mesures correctives).
- Seguiment del programa d’inserció sociolaboral en el servei.
- Disseny de continguts formatius entorn el Dret a l’Energia i l’Eficiència Energètica.
- Impartir formació relacionades amb el Dret a l’Energia i l’Eficiència Energètica.
- Elaboració d’eines de seguiment i monitorització del servei (ús d’eines tecnològiques per al tractament de dades i elaboració de quadres de comandament).
- Elaboració d’informes mensuals, semestrals i anuals del servei.
- Aplicació i seguiment de solucions tecnològiques associades al dreta a l’energia i al servei.
- Garantir el treball en equip i la cohesió dels professionals en la consecució dels objectius del projecte.
- Identificació de proveïdors necessaris per al desenvolupament del projecte i seguiment dels processos d’adquisició de productes i serveis.
- Atenció a mitjans de comunicació, supervisió de notes de premsa i elaboració i adaptació de documents de presentació i comunicació de projecte.
- Assistència a espais de difusió de projecte com congressos i jornades específiques.
Estudis mínims:
- Llicenciatura preferentment en l’àmbit social.
Experiència i requisits mínims:
- Experiència en la direcció de projectes multiactors entre ells, l’administració pública.
- Experiència en la direcció de projectes d’un mínim de 3 anys.
- Experiència i coneixement en l’àmbit social i d’intervenció amb persones en situació de vulnerabilitat social d’un mínim de 5 anys.
- Experiència en la gestió d’equips.
- Experiència i formació reglada en l’àmbit de la inserció laboral d’un mínim de 3 anys
- Experiència en la redacció de propostes tècniques, informes i anàlisi de dades.
- Experiència en l’aplicació de solucions tecnològiques.
- Coneixement de la problemàtica de la pobresa energètica.
- Anglès equivalent a C1
Competències i capacitats:
- Excel·lència laboral: perseverança, responsabilitat i perspectiva estratègica.
- Orientació a les persones ciutadanes.
- Capacitat d’organització i planificació.
- Orientació estratègica i gestió de l’entorn (detecció d’oportunitats, amenaces, reptes, etc.)
- Direcció de persones i lideratge.
- Capacitat de presa de decisions.
- Autonomia i pro activitat.
- Flexibilitat i gestió del canvi.
- Comunicació assertiva i capacitat de comunicació en públic
- Habilitats de relació inter-institucional.
- Competències tecnològiques.
Tipus de contracte:
- Indefinit (Conveni d’Acció Social)
Jornada:
- Completa (38,5 h)
Horari laboral:
- A convenir. Fonamentalment de dilluns a divendres i segons necessitats del servei.
Postular-se: Enviar CV i carta de motivació a jcasanova@abd-ong.org.
Oferta de feina a càrrec de UTE ABD-FABD-ECOSERVEIS.