Coordinació Tècnica i de Gestió del Servei de Detecció i reducció de la pobresa energètica de l’Ajuntament de Barcelona – Càrrec de Direcció

UTE - Associació Ecoserveis i Associació Benestar i Desenvolupament

Fins el 30/09/2024


SALARI: Sou de perfil direcció segons conveni d’Acció Social.

Lloc: Barcelona.

Núm. de vacants: 1

Categoria:

  • Llicenciat en l’àmbit social preferentment.

Descripció:

Les tasques del lloc vacant són:

  • Comunicació, seguiment i coordinació del desenvolupament del projecte en els territoris d’intervenció a la ciutat de Barcelona i amb les entitats adjudicatàries del servei.
  • Coordinació i interlocució amb l’equip referent de l’administració local.
  • Identificació d’actors i recursos que sumin al desenvolupament i enxarxat del servei, tant pel que fa a la ciutat de Barcelona com en l’àmbit internacional.
  • Elaboració i seguiment de l’aplicació dels procediments d’actuació així com dels circuits de treball vinculats.
  • Disseny, aplicació i seguiment dels objectius del servei (detecció de desviacions i aplicació de mesures correctives).
  • Seguiment del programa d’inserció sociolaboral en el servei.
  • Disseny de continguts formatius entorn el Dret a l’Energia i l’Eficiència Energètica.
  • Impartir formació relacionades amb el Dret a l’Energia i l’Eficiència Energètica.
  • Elaboració d’eines de seguiment i monitorització del servei (ús d’eines tecnològiques per al tractament de dades i elaboració de quadres de comandament).
  • Elaboració d’informes mensuals, semestrals i anuals del servei.
  • Aplicació i seguiment de solucions tecnològiques associades al dreta a l’energia i al servei.
  • Garantir el treball en equip i la cohesió dels professionals en la consecució dels objectius del projecte.
  • Identificació de proveïdors necessaris per al desenvolupament del projecte i seguiment dels processos d’adquisició de productes i serveis.
  • Atenció a mitjans de comunicació, supervisió de notes de premsa i elaboració i adaptació de documents de presentació i comunicació de projecte.
  • Assistència a espais de difusió de projecte com congressos i jornades específiques.

Estudis mínims:

  • Llicenciatura preferentment en l’àmbit social.

Experiència i requisits mínims:

  • Experiència en la direcció de projectes multiactors entre ells, l’administració pública.
  • Experiència en la direcció de projectes d’un mínim de 3 anys.
  • Experiència i coneixement en l’àmbit social i d’intervenció amb persones en situació de vulnerabilitat social d’un mínim de 5 anys.
  • Experiència en la gestió d’equips.
  • Experiència i formació reglada en l’àmbit de la inserció laboral d’un mínim de 3 anys
  • Experiència en la redacció de propostes tècniques, informes i anàlisi de dades.
  • Experiència en l’aplicació de solucions tecnològiques.
  • Coneixement de la problemàtica de la pobresa energètica.
  • Anglès equivalent a C1

Competències i capacitats:

  • Excel·lència laboral: perseverança, responsabilitat i perspectiva estratègica.
  • Orientació a les persones ciutadanes.
  • Capacitat d’organització i planificació.
  • Orientació estratègica i gestió de l’entorn (detecció d’oportunitats, amenaces, reptes, etc.)
  • Direcció de persones i lideratge.
  • Capacitat de presa de decisions.
  • Autonomia i pro activitat.
  • Flexibilitat i gestió del canvi.
  • Comunicació assertiva i capacitat de comunicació en públic
  • Habilitats de relació inter-institucional.
  • Competències tecnològiques.

Tipus de contracte:

  • Indefinit (Conveni d’Acció Social)

Jornada:

  • Completa (38,5 h)

Horari laboral:

  • A convenir. Fonamentalment de dilluns a divendres i segons necessitats del servei.

Postular-se: Enviar CV i carta de motivació a jcasanova@abd-ong.org.

Oferta de feina a càrrec de UTE ABD-FABD-ECOSERVEIS.
Ves al contingut