Tècnic/a Intendent-Administratiu/iva
Accem
Enviar CV a catalunya@accem.es
Fins el 29/03/2024
SALARI: Segons conveni.
Funcions:
- Gestió del manteniment i la logística dels dispositius d’Acollida.
- Seguiment de reparacions i obres.
- Control, supervisió, gestió administrativa i logística d’existències/estocs en emmagatzematge dels dispositius d’acolliment i oficina.
- Coordinació amb proveïdors.
- Elaboració d’informes i organització informàtica del manteniment i logística dels dispositius d’Acollida.
- Control documental del sistema de gestió de qualitat i PRL.
- Altres funcions i tasques de suport necessàries.
Perfil/Requisits
- FP II o CFGS.
- Experiència en llocs com a Intendent/da, logística Administratiu/va o similar.
- Habilitats per a la gestió i la resolució de problemes i incidències.
- Habilitats digitals, administratives i organitzatives.
- Capacitat per treballar en equip.
- Experiència prèvia de treball al Tercer Sector.
- Es valorarà certificat de discapacitat igual o superior al 33%.
Oferim: Contracte indefinit. Jornada completa. Categoria professional : Grup professional.
Lloc de treball: Barcelona Provincia.