TORRE JUSSANA :: Centre de serveis a les associacions

GESTIONAT PER: CAB
GESTIONAT PER:
CAB
Crides de voluntariat

Diversos voluntariats - A-12 Estudis i Recerca Interuniversitària

Som, A-12 Estudis i Recerca Interuniversitària, la Universitat de l’Experiència vinculada a la Universitat Ramon Llull, que es va fundar l’any 2008 en col·laboració amb la Facultat de Psicologia i Ciències de l’Educació i de l’Esport Blanquerna de la Universitat Ramon Llull (URL).

La missió principal de l’A12 és apassionar els alumnes per l’estudi, la cultura i el coneixement. Per això, s’adreça a aquelles persones que volen continuar formant-se, aprofundint i ampliant el bagatge cultural, adquirit durant la seva vida, de manera activa i constant, sense fer distinció d’edat, gènere, ètnia, religió, situació física o qualsevol altre condicionant.

L’A-12 es fonamenta sobretot, en el convenciment de que l'adquisició o revitalització de coneixements és un instrument inapreciable per assegurar un millorament de la vida de les persones; un estímul per no romandre al marge i poder participar de forma plena i eficaç en un àmbit on l'autonomia personal és una necessitat imperiosa.

Cerquem

Estem buscant  voluntaris per a ajudar-nos amb el  creixement i bon funcionament de l’entitat. 

Per una banda, necessitem persones que haurien d’assistir a les classes que fa l’entitat en diferents punts de la ciutat de Barcelona per:

  • supervisar i preparar les sales abans de l’inici,
  • assistir al professor, si cal, en la preparació del projector o temes tècnics,
  • seguiment del control d’assistència,
  • repartir i recopilar el fulls  d’avaluació
  • vetllar per la bona comunicació entre els alumnes i l'entitat.

 Dedicació horària setmanal: Dilluns, dimarts i dimecres de 10h a 12h Dijous de 16.30h a 18.30h. De 4 hores a 8 hores  segons conveniència dels voluntaris.

Per un altre, també busquem una persona amb coneixements en comunicació i màrqueting per crear continguts, redactar notes de premsa i posts per les xarxes socials,  pel butlletí electrònic, el blog, web, etc. i preparar campanyes de captació, entre d'altres.

 Dedicació horària setmanal: De 4 a 8h segons conveniència del voluntari.

 Requeriments

  • Compromís social amb la missió de l'associació, responsabilitat i flexibilitat.
  • Habilitats de comunicació en públic i donar informació de forma clara.
  • Persona amb facilitat per a relacionar-se i generar confiança.
  • Major d’edat ( 45+)

Es valora (però no imprescindible)

  • Idiomes: català, castellà i preferentment anglès o francès parlat i escrit.
  • Experiència o coneixements en l'àmbit comunicatiu.
  • Coneixements  en  recerca de finançament .
  • Coneixement i domini de la creació de continguts multimèdia, pàgines web i gestió de xarxes socials.
  • Experiència en la redacció de convocatòries.

 Inici: Octubre de 2018

 Temporalitat: D'octubre de 2018 a juny de 2019.

Si t'interessa alguna de les nostres propostes, escriu-nos a a12@blanquerna.url.edu, adjuntant el teu currículum i una breu presentació.

Contacta amb TJ
Tel. 932 564 118

HORARI PER A CONSULTES PRESENCIALS I PER TELÈFON
De dll a dv de 9 a 18 h.

HORARI D'OBERTURA DE l'EQUIPAMENT
De dll a dj de 9 a 21 h. Dv de 9 a 20 h.

tjussana@bcn.cat

Av. Cardenal Vidal i Barraquer, 30
Segueix-nos!