Suport administratiu àrea Recursos

Fundació Privada ECOM

Fins el 16/02/2024


SALARI: 1.168,02€ bruts mensuals x 14 pagues.

Suport administratiu per a l’àrea de Recursos d’ECOM

Funcions i tasques a desenvolupar:

La missió del lloc de treball és la de donar suport administratiu per la correcta gestió i execució a l’àrea de Recursos:

  • Suport en la gestió relacionada amb l’àrea de Recursos (comptabilitat, fiscalitat i facturació)
  • Gestió documental i manteniment de l’arxiu de l’àrea de Recursos.
  • Gestió estoc material EPIS.
  • Gestions relacionades amb els clients i proveïdors de l’entitat.

Requeriments:

  • Formació: CFGS d’administració.
  • Domini del paquet Office 365 on-line.
  • Nivell C català.
  • Coneixement sobre associacionisme i tercer sector.
  • Coneixement programa A3 ERP.

Experiència:

  • Mínim un any d’experiència en lloc de treball.

Competències:

  • Treball en equip.
  • Compromís.
  • Atenció centrada en la persona.
  • Adaptació al canvi.
  • Capacitat de comunicació i interrelació amb diferents públics.
  • Capacitat d’organització i planificació del treball.
  • Empatia.

Valorarem:

  • Persona amb discapacitat.
  • Coneixement d’eines 2.0.

Oferim:

  • Incorporació immediata.
  • Jornada laboral a temps complet, de 35 hores setmanals distribuïdes de dilluns a divendres tots els matins i dues tardes.
  • Contracte Indefinit amb la categoria professional d’oficial administratiu/va de 1ª.
  • Lloc de treball: seu ECOM Gran Via (Gran Via de les Corts Catalanes, 562, 2a, Barcelona)
Skip to content