TORRE JUSSANA :: Centre de serveis a les associacions

GESTIONAT PER: CAB
GESTIONAT PER:
CAB
Ofertes de treball

Administratiu/va - Fundació Clavel

Enviar CV's a info@fundacionclavel.com fins el 28-02-2018

Oferta laboral administratiu/va

La Fundació Dr. Clavel neix el 2013 a Barcelona, de la mà del Dr. neurocirurgià Pablo Clavel, amb l'objectiu d’oferir atenció sanitària, valoració mèdica i tractament quirúrgic a persones a les que, a causa de la seva extrema situació de pobresa o al lloc on han nascut, no els és possible assumir un tractament per la seva malaltia cerebral o de columna.

Què fem?

  • Aportem assistència mèdica i tractament neuroquirúrgic a persones en situació de pobresa o de risc d’exclusió social.
  • Oferim serveis sanitaris en països en vies de desenvolupament per combatre les malalties en els camps de les patologies de columna o cerebral. Realitzem expedicions mèdiques a l’Hospital Adama d’Etiòpia per tractar els pacients locals al mateix temps que formem a metges i infermeres locals.
  • Oferim beques a metges de països en vies de desenvolupament per a la seva formació en l’especialitat de neurocirurgia.
  • Fomentem la investigació en l’estudi del disc lumbar, així com la divulgació de coneixements científics sobre la columna, les seves patologies o lesions, les cirurgies i la rehabilitació.

Què cerquem?

Busquem una persona que doni suport a la directora de la Fundació en tasques administratives.

Funcions

Depenent directament de la directora, les seves funcions seran

  • Redacció i seguiment de la convocatòria de beques que atorga la Fundació.
  • Suport en l’organització d’esdeveniments.
  • Gestions en l’organització dels viatges que els doctors/es i infermers/es voluntaris/es realitzen a Etiòpia (reserva dels vols i hotels, contacte amb el personal local perquè els recullin a l’aeroport...).
  • Redacció de la memòria anual.
  • Redacció de cartes i documents que se li sol·licitin.
  • Organització de documents i actualització d’arxius.
  • Gestió del correu.
  • Preparació i enviament de correspondència.
  • Altres tasques administratives.

Requisits

  • Graus Superiors en administració, amb experiència de 2 anys mínim demostrable.
  • Coneixement del funcionament de les fundacions.
  • Experiència en el Tercer Sector.
  • Coneixement ofimàtic i programes com PowerPoint.
  • Persona optimista, resolutiva i autònoma. El 2017 ha estat l’any de la consolidació de la Fundació Dr. Clavel i busquem persones que s’impliquin en el seu creixement.
  • Persona que sàpiga treballar en equip.
  • Excel·lent redacció en català i castellà. Es valorarà l’anglès.

S’ofereix

  • 8 hores setmanals repartides en dos dies, els dilluns i dijous al matí o dimarts i dimecres a la tarda.
  • El lloc de treball serà la seu de la Fundació a l’Hospital Quirón de Barcelona.
  • Sou a convenir.

Les persones interessades poden escriure un e-mail a info@fundacionclavel.com abans del 28 de febrer de 2018.

Com publicar una oferta de feina?
Envia un correu electrònic amb l’oferta en un arxiu de text a tjussana@bcn.cat
TJ et recorda
Segueix-nos!
Contacta amb TJ
Tel. 932 564 118

Obertura de l'equipament:
de dll a dj, de 9 a 21 h. Dv de 9 a 20 h.
Atenció telefònica:
de dll a dv, de 9 a 18 h

tjussana@bcn.cat

Av. Cardenal Vidal i Barraquer, 30