TORRE JUSSANA :: Centre de serveis a les associacions

GESTIONAT PER: CAB
GESTIONAT PER:
CAB
Ofertes de treball

Auxiliar Administració Suport a Programes - Associació ProHabitatge

Enviar CV's a cv@prohabitatge.org fins el 25-09-2019

Perfil professional demanat

Formació

Formació reglada en administració i/o ciències socials:

FGM/ FGS en administració o similiar, Dret, Ciències del treball, Sociologia, Ciències polítiques i de l’administració.

Formació complementària

  • Formació en gestió de subvencions ( justificacions i documentació)

  • Formació amb matèria d’habitatge

Es valorarà

  • Formació en enfocament de gènere.

  • Coneixements en polítiques i recursos d' Habitatge social

Experiència i funcions

Prohabitatge, entitat que treballa per el dret del habitatge cerca Auxiliar d’administració:

Depenent de la Responsable d’administració de l’entitat farà suport en 3 àmbits de l’entitat.

  1. Infraestructures seguiment del funcionament de les oficines

Realitzarà un control i seguiment de proveïdors, i treballarà i farà el seguiment dels proveïdors per l’adequació dels espais de treball, control el material ,atenció telefònica.

  1. Compres i control de factures i ajuts a les famílies

Realitzarà el control i seguiment de les despeses vinculades als habitatges, així com el informe mensual de despesa , portarà el control dels ajuts a les famílies, realitzant el seguiment a les tècniques d’atenció. Realitzarà les tasques administratives associades.

  1. Subvencions

Realitzarà suport a la presentació de documentació administrativa per subvencions i licitacions.

Elaborarà les graelles i registres de justificacions seguint les directrius de la Responsable d’Administració.

Realitzarà l seguiment documental de projectes i els lliurament mensual a les diferents Administracions

Experiència requerida, desenvolupament de funcions

  • Experiència en departament d’administració- Elaboració en la redacció de cartes i documentació oficial i de Registre i informes, seguint el criteris de presentació.

  • Experiència en control de taules de costos amb Excel i hipervincles i habilitat en la introducció de dades.

  • Experiència en interpretació de bases de subvencions .

  • Experiència en cerca de proveïdors, acords de serveis i documentació.

  • Experiència portar un control adequat de la documentació demanada pel client finançador, seguint les seves instruccions i normatives

Competències transversal

  • Capacitat de poder situar-se al context amb agilitat.

  • Gestionar puntualment i portar un control adequat de la documentació demanada pel client finançador, seguint les seves instruccions i normatives.

  • Organització de la pròpia feina i autonomia en el treball.

  • Responsabilitat i rugositat vers de la feina.

  • Treball amb equip i i treball de cooperació.

  • Iniciativa i anticipació de necessitats i comunicació al equip.

Es valorarà

  • Experiència en entitat socials

  • Experiència en la gestió i manteniment d’habitatges.

Competències

  • Instrumentals

  • Ofimàtica (Word, Excell, Acces).

  • Català parlat i escrit.

Condicions del lloc de treball

Jornada i horari

Jornada COMPLETA

Dilluns a Dijous de 08:00 a 17:00 i Divendres de 08:00 a 15:00 H.

Contracte (tipus i durada)

. 6 mesos + 6 mesos i indefinit

Remuneració

Conveni Acció Social

Com publicar una oferta de feina?
Envia un correu electrònic amb l’oferta en un arxiu de text a tjussana@bcn.cat
TJ et recorda
Segueix-nos!
Contacta amb TJ
Tel. 932 564 118

HORARI PER A CONSULTES PRESENCIALS I PER TELÈFON
De dll a dv de 9 a 18 h.

HORARI D'OBERTURA DE l'EQUIPAMENT
De dll a dj de 9 a 21 h. Dv de 9 a 20 h.

tjussana@bcn.cat

Av. Cardenal Vidal i Barraquer, 30