TORRE JUSSANA :: Centre de serveis a les associacions

GESTIONAT PER: CAB
GESTIONAT PER:
CAB
Ofertes de treball

Auxiliar de coordinació catering - Fundació Ared

Enviar CV's a rrhh@fundacioared.org fins el 28-02-2019

Descripció de les entitats

La Fundació Ared és una entitat sense ànim de lucre que, des de l'any 1994, treballa per aconseguir la integració social i laboral de persones, majoritàriament dones, en situació d'exclusió, procedents de centres penitenciaris i de serveis socials.

Salta és una empresa d’inserció, titularitat 100% de la Fundació Ared i creada l’any 2006, que promou la incorporació al mercat laboral de persones amb especials dificultats per accedir-hi, a través de processos d’acompanyament personalitzats i d’estructures adaptades a les seves necessitats. Salta duu a terme activitats productives (tèxtil i hostaleria) i de serveis.

Més informació: http://www.fundacioared.org/ca, http://www.fundacioared.org/ca/salta-empresa-de-insercio i http://saltacatering.com/ca/

El lloc de treball de “Auxiliar de coordinació de Catering” té com a finalitat desenvolupar totes les tasques administratives i comercials amb els clients sota la supervisió del responsable, registrant i transmetent la informació i documentació, així com les operacions de tractament de dades, mantenint la confidencialitat requerida.

Perfil

  • Certificat de professionalitat en l’àmbit de l’administració i de la gestió.
  • Domini de castellà, català i anglès.
  • Domini paquet office
  • Experiència laboral mínima acreditable de 2 anys en un lloc similar.
  • Habilitats requerides: capacitat d'organització i planificació; orientació a les persones i grups d'interès; gestió positiva del conflicte; empatia i assertivitat; capacitat de comunicació.
  • Actituds: lideratge; responsabilitat; disposició per aprendre i assumir nous reptes; compromís amb l'organització; treball en equip; capacitat de gestió de l'estrès i talant positiu.

Funcions

  • Donar suport a la gestió comercial i de màrqueting de Salta.
  • Atendre i informar al client, transmetent internament les seves demandes, i vendre el producte i/o servei més adequat a les seves necessitats.
  • Gestionar el procés administratiu de la venda mitjançant la seva formalització documental i seguiment, amb el fi de garantir la seva correcta realització.
  • Gestió de la documentació en plataformes virtuals de PRL.
  • Mantenir actualitzada la informació comercial de Salta, mitjançant el registre i seguiment de les diferents informacions en relació a la oferta dels serveis, la seva activitat de venda i de distribució.
  • Ajudar en la preparació dels plans de producció sobre la base de les demandes dels clients, la capacitat de producció i la productivitat, programar les entregues i investigar les causes dels retards i portar els registres pertinents.
  • Executar els tràmits administratius de les compres mitjançant la sol·licitud d’ofertes, la valoració i diferenciació de les mateixes, i la realització i registre de les corresponents comandes, de tal manera que es garanteixi un procés de compra i subministrament bo per al client.
  • Classificar i arxivar els diferents documents generats per la activitat.
  • Efectuar els processos de recollida, canalització i/o resolució de reclamacions i incidències.

Condicions laborals

  • Incorporació laboral immediata.
  • Contracte de treball temporal i jornada completa
  • Categoria professional: Nivell IV

Interessats/des

  • Enviar currículum vitae al correu electrònic rrhh@fundacioared.org amb la referència a l’assumpte del correu AC fins el 28 de febrer de 2019 inclòs.
Com publicar una oferta de feina?
Envia un correu electrònic amb l’oferta en un arxiu de text a tjussana@bcn.cat
TJ et recorda
Segueix-nos!
Contacta amb TJ
Tel. 932 564 118

HORARI PER A CONSULTES PRESENCIALS I PER TELÈFON
De dll a dv de 9 a 18 h.

HORARI D'OBERTURA DE l'EQUIPAMENT
De dll a dj de 9 a 21 h. Dv de 9 a 20 h.

tjussana@bcn.cat

Av. Cardenal Vidal i Barraquer, 30