TORRE JUSSANA :: Centre de serveis a les associacions

GESTIONAT PER: CAB
GESTIONAT PER:
CAB
Ofertes de treball

Responsable en gestió i administració - Cooperativa Nusos

Enviar CV's a nusos@nusos.coop fins el 31-07-2018

Selecció d’un/a responsable en gestió i administració de la cooperativa

Descripció de l’empresa

nusos és una cooperativa de treball associat especialitzada en educació científica per a la sostenibilitat. En aquest moment iniciem un procés de selecció per cobrir una plaça d’administratiu/va a l’equip.

Perfil de la persona candidata

  • Cicle formatiu de grau superior: preferentment Administració i Finances
  • Experiència en l’àmbit comptable/fiscal i laboral.
  • Experiència en gestió de recursos humans
  • Capacitat de coordinació, planificació i visió estratègica
  • Capacitat de treball cooperatiu

Es valorarà

  • Titulació universitària de grau en administració i direcció d’empreses.
  • Coneixement del conveni del lleure educatiu
  • Experiència contrastada en la utilització de programa de gestió Contaplus.
  • Domini dels fulls de càlcul.
  • Experiència en gestió i justificació de subvencions.
  • Bon nivell de català.
  • Experiència i/o vinculació amb:
    • El món cooperatiu i/o de l’economia social i solidària
    • Voluntariat i moviments socials
    • Educació en temps de lleure

Descripció de les funcions del lloc de treball

Conjunt de tasques de gestió administrativa, laboral i financera necessàries per al correcte funcionament de la cooperativa, que principalment consisteix en:

Comptable i fiscal

  • Gestió de la comptabilitat de la cooperativa. Registre de despeses i ingressos. Llistats trimestrals de liquidació d’impostos.
  • Seguiment de caixa i comptes bancaris. Previsió de tresoreria.
  • Facturació electrònica amb les administracions públiques.
  • Control de les notificacions electròniques de l’Agència Tributària.

Laboral i RRHH

  • Càlcul mensual de la relació de sous. Registre de nòmines i seguiment de la contractació de personal. Baixes mèdiques, permisos...
  • Control i registre del còmput mensual d’hores treballades.
  • Suport en la selecció de personal.
  • Gestions referents al pla de Riscos Laborals de la cooperativa.
  • Control de les notificacions electròniques de la Seguretat Social.

Tasques generals d’administració

  • Coordinació amb la gestoria: comptabilitat, fiscal i laboral.
  • Actualització del Registre Electrònic de Licitadors (RELI).
  • Suport administratiu als projectes de la cooperativa.
  • Gestió del correu electrònic corporatiu.
  • Manteniment de l’arxiu en paper i digital i del material d’oficina.

Condicions laborals

  • Jornada de 20h setmanals en horari de matins.
  • Condicions salarials a comentar durant l’entrevista.
  • Lloc de treball: Barcelona
  • Data prevista d’incorporació: a acordar.

Procés de selecció

Els candidats interessats podran fer arribar el seu CV i una carta de presentació a nusos@nusos.coop fins el dia 30 de juny de 2018.

Com publicar una oferta de feina?
Envia un correu electrònic amb l’oferta en un arxiu de text a tjussana@bcn.cat
TJ et recorda
Segueix-nos!
Contacta amb TJ
Tel. 932 564 118

Obertura de l'equipament:
de dll a dj, de 9 a 21 h. Dv de 9 a 20 h.
Atenció telefònica:
de dll a dv, de 9 a 18 h

tjussana@bcn.cat

Av. Cardenal Vidal i Barraquer, 30