TORRE JUSSANA :: Centre de serveis a les associacions

COGESTIONAT AMB: CAB
COGESTIONAT AMB:
CAB
Acompanyaments

Us acompanyem en els vostres processos de millora

Oferim seguiment, assessorament i suport tutoritzat, especialitzat, personalitzat i adaptat a la realitat de cada cas, amb l'objectiu d'enfortir i millorar la qualitat de les organitzacions no lucratives i dels seus projectes.

Aquest servei és gratuït. Periòdicament s'obriran convocatòries per tal que les associacions interessades puguin sol·licitar l'acompanyament.

En quines temàtiques us acompanyem?

Torre Jussana ofereix diversos programes i modalitats segons les necessitats de les entitats:

  • Programa d’Enfortiment Integral (+ info)
  • Programa "Poseu-vos en marxa" (+ info)
  • Programes específics en: (+ info)
    • Definició de l'ideari
    • Planificació estratègica
    • Definició, implementació i avaluació de projectes
    • Model organitzatiu
    • Pla de gestió de persones associades
    • Pla de voluntariat
    • Renovació de la Junta Directiva
    • Pla de comunicació
    • Realització de la memòria anual

Com plantegem els acompanyaments?

Plantegem els acompanyaments del centre a partir dels següents valors:

  • Adaptabilitat i flexibilitat a les necessitats i als reptes de les associacions.
  • Focalització en temes claus que serveixin per impulsar una millora estratègica a l’entitat.
  • Especialització d’un equip de persones que ofereix trajectòria, coneixement i experiència en el món associatiu.
  • Foment de l’autonomia de les entitats a través del seu apoderament i la facilitació de recursos.
  • Millora continuada i excel·lència, a partir de l’avaluació i el treball per processos.
Convocatòria Primavera 2016 tancada!
Per sol·licitar un acompanyament fora de convocatòria, contacteu amb Torre Jussana (932 564 118, tjussana@bcn.cat) i valorarem les possibilitats de realitzar-lo.

Preguntes més freqüents

El servei va dirigit a les juntes directives d’associacions de Barcelona que treballen per l’interès general i que es troben en aquestes situacions:

  1. Fem una diagnosi de l’estat de l’associació
  2. Fem una proposta de col·laboració
  3. Signem un acord de col·laboració
  4. Us donem suport, assessorament i us facilitem els recursos que necessiteu
  5. Fem seguiment i una avaluació final del procés i dels resultats assolits
  • Tenir la voluntat d’incrementar la base social de l’associació i de tenir un funcionament democràtic (obertura, renovació, foment de la participació...).
  • Disposar de capacitat i de disponibilitat per a portar a terme un procés a mig-llarg termini. És necessària la implicació d’un grup de persones que impulsin el procés i en facin seguiment.

En quedaran excloses aquelles associacions que no prevegin el creixement de la seva base social, així com aquelles que hagin estat creades per aconseguir objectius d’autoocupació o empresarials i les que tinguin un funcionament totalitari.

Feu-nos arribar la vostra consulta o la vostra demanda d'acompanyament (932 654 118, tjussana@bcn.cat)

Contacta amb TJ
Tel. 932 564 118
HORARIS: dll-dv de 10 a 14 h i de 17 a 20 h.
tjussana@bcn.cat
Av. Cardenal Vidal i Barraquer, 30
TJ et recorda
Segueix-nos!